beantwoord

Kun je in de app zien of er airco in de trein zit?

• 26 juli 2019
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

Beste NS,
Is het mogelijk om bij het kopje actueele vertrektijden in de NSapp om naast drukte in de trein, actuele vertrektijden, spoor enz ook te vermelden of er airco in de trein zit? Ik wacht graag op de volgende treinals ik daarmee zweten in een sprinter kan voorkomen 😀

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 26 juli 2019, 12:51

Je kan aan het ingezette materieel type zien of er Airco in zet. DDM, DDAR en SGM (treinstel serie 21xx en 29xx) hebben geen airco. Alle anderen wel, of deze ook werkt is even afwachten. Is het erg warm, ga een ander rijtuig uitproberen.
De materieel inzet is op het moment erg ontregeld, dus er kan zomaar iets anders voorrijden dan gedacht of gehoopt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Je kan aan het ingezette materieel type zien of er Airco in zet. DDM, DDAR en SGM (treinstel serie 21xx en 29xx) hebben geen airco. Alle anderen wel, of deze ook werkt is even afwachten. Is het erg warm, ga een ander rijtuig uitproberen.
De materieel inzet is op het moment erg ontregeld, dus er kan zomaar iets anders voorrijden dan gedacht of gehoopt.
Badge
Erg ontregelt ?? Volgens mij rijdt er voornamelijk het normale geplande materieel rond in de treinseries, er zijn enkel een paar treinseries waar Virm op rijdt ingekort of vervallen vanwege de problemen die gisteren met dit type trein zijn ontstaan en het herstel van deze problemen vandaag.

Reageer