beantwoord

Kunnen jullie de feedback teksten in de OV-fiets app aanpassen?

• 19 november 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Reputatie 4
Badge
Beste NS,

Mooi dat er op de app bij OV-fiets de mogelijkheid tot feed back is.

Alleen… de voor reizigers belangrijkste feedback kan niet gegeven worden, namelijk: er zijn helemaal geen fietsen meer beschikbaar.
Meermaals ben ik op een station erachter gekomen dat er weliswaar nog fietsen waren (zoals eergisteren in Leiden Lammenschans – volgens de app waren er nog drie fietsen en dat klopte), maar dat die dan kapot zijn of de sleutel is kwijt. Feitelijk zijn er dan fietsen aanwezig. Alleen heb je er helemaal niets aan.

Zouden jullie bij de feedback ook de mogelijkheid kunnen geven:
- Geen fietsen beschikbaar
- Aanwezige fietsen allemaal defect

Volgens mij hebben ook jullie daar meer aan dan de vage mededeling: er zijn minder fietsen aanwezig dan aangeven of er zijn meer fietsen aanwezig dan aangegeven in de app.

Uiteindelijk is namelijk nog veel interessanter, dan of de app goed werkt of niet, dat er voldoende fietsen op een station zijn en zo min mogelijk reizigers achter het net vissen.

Bedankt!

John
icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 november 2017, 15:56

Goedemiddag John de Jong, bedankt voor je suggesties! Ik kan me voorstellen dat je graag iets meer details zou willen invullen met betrekking tot de beschikbare fietsen. Ik heb je suggestie doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de app!

Overigens kun je dit soort feedback ook via de app zelf doorsturen. Dat gaat dan niet via de feedback optie voor de OV-fiets beschikbaarheid, maar bij de algemene App feedback. Je komt daarmee direct in contact met de ontwikkelaars, die je mogelijk ook kunnen voorzien van een terugkoppeling!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag John de Jong, bedankt voor je suggesties! Ik kan me voorstellen dat je graag iets meer details zou willen invullen met betrekking tot de beschikbare fietsen. Ik heb je suggestie doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de app!

Overigens kun je dit soort feedback ook via de app zelf doorsturen. Dat gaat dan niet via de feedback optie voor de OV-fiets beschikbaarheid, maar bij de algemene App feedback. Je komt daarmee direct in contact met de ontwikkelaars, die je mogelijk ook kunnen voorzien van een terugkoppeling!

Reageer