beantwoord

Lengte trein in NS app

• 27 februari 2018
  • 12 reacties
  • 498 Bekeken

Waarom is de info over de lengte van de treinen ineens verdwenen uit de app? Vond ik vanwege wel of niet overstappen altijd erg handig.
icon

Beste antwoord door Slidestops 27 februari 2018, 07:57

Er zijn al meer meldingen over geweest, het is in ieder geval niet de bedoeling dat ie weg blijft - dat is namelijk door een foutje. Hopelijk zal het snel terugkeren.

In de android app werkt het nog wel, via de reisplanner op de site ook. Die laatste is natuurlijk vanaf elke device te openen, dus misschien dat je dat even als work-around kan gebruiken. https://www.ns.nl/reisplanner#/
Bekijk origineel

12 reacties

It is in the Android app. Do you have the latest version? Because it does work for me ..

It is in the Android app. Do you have the latest version? Because it does work for me ..Oh You are correct. I did not have mine updated. Thanks!
Reputatie 7
It is in the Android app. Do you have the latest version? Because it does work for me..

It is not in the android app as mentioned above. I use android and it is missing. When will it be put back as it is very handy when I need to switch if I am in the correct car to make the switch quick so not to miss my connections.
Ik heb het "meegemaakt" dat eerst 10 bakken werden aangegeven en vlak voor vertrek was dat in de app aangepast naar 6 bakken wat ook zo bleek te zijn.
Gebruik in de tussentijd de website www.ovtijden.com. Is nagenoeg altijd correct.
Volgens mij gaan jullie een beetje off-topic , het gaat erom dat de app geen lengte meer aan geeft en niet dat deze niet klopt
De materieelinzet getoond op zondag is de materieelinzet op die dag zelf. Op de werkelijke dag van reizen wordt normaalgesproken de geplande treinkenners weergegeven. Vervolgens wordt kort voor vertrek de actuele materieelinzet weergegeven, met eventueel het predicaat ingekort.
Badge
Ohja, zo ken ik er nog eentje. Zondagavond stond voor een trein op maandagochtend 12 bakken aangegeven, maandagochtend stond diezelfde trein met 7 bakken in de planner. (Uiteindelijk met 7 bakken verschenen.) Maar melden dat de treinlengte korter is dan normaal, ho maar.

In de android app werkt het nog wel, via de reisplanner op de site ook. Die laatste is natuurlijk vanaf elke device te openen, dus misschien dat je dat even als work-around kan gebruiken. https://www.ns.nl/reisplanner#/

Alleen klopt er niets van de treinlengte.
Gisteravond een 4tje terwijl er een achtje stond aangegeven. Vanmorgen op de heenweg een zesje terwijl er een 8tje was weergegeven.
Gevolg, iedereen staat verkeerd opgesteld met een hoop geren en vertraging.
Dit is al enkele weken het geval ....
Juist ja , begrijp ook niet waarom het verdwenen is
Reputatie 7
Er zijn al meer meldingen over geweest, het is in ieder geval niet de bedoeling dat ie weg blijft - dat is namelijk door een foutje. Hopelijk zal het snel terugkeren.

Reageer