beantwoord

Lengte trein niet meer zichtbaar in app

• 26 februari 2018
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Ik zie dat in de app de lengte van de trein, van een reis niet meer getoond wordt. Dit was vorige week nog wel het geval. Is dat een bug dat uw weet? Ik vond het wel handig, omdat ik bij onverwacht kortere treinen drukte wat vermijden kon door een andere trein te kiezen, of ik wisselde naar 1e klas.
icon

Beste antwoord door Iris NS 26 februari 2018, 14:31

Hoi MvR Gouda,

Het is zeker handig en jammer dat het nu niet meer zichtbaar is voor de iOS-versie. Er zijn inderdaad al meerdere topics over gestart en daarom heb ik het aangegeven bij de ontwikkelaars. Je kunt dit overigens ook zelf doen via "meer" en dan "over de app".
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Zijn al meerdere topics gemaakt over de recente update
Reputatie 7
Ik verwacht dat het een foutje is. In de Android app doet hij namelijk alles nog prima
Reputatie 5
Zelfs de app voor Windowsphone laat lengte zien ... inderdaad heel handige info, ook voor instap-positie.
Vanmorgen sprinter Amsterdam-Den Haag Centraal staat er een zesje aangekondigd in de app.
Blijkt een 8 delige SLT te zijn.
Nooit eerder gehad dat de trein in de app niet klopt met de werkelijkheid.
Reputatie 7
Badge
Nooit eerder gehad dat de trein in de app niet klopt met de werkelijkheid.
al vaker is NS het spoor bijster, maar sinds kort ontbreekt elk spoor van de treinstellen.
Badge +3
Android geeft het inderdaad wel weer, maar daar ontbreken weer de materieelnummers die iOS nog wel weergeeft.
Hoi MvR Gouda,

Het is zeker handig en jammer dat het nu niet meer zichtbaar is voor de iOS-versie. Er zijn inderdaad al meerdere topics over gestart en daarom heb ik het aangegeven bij de ontwikkelaars. Je kunt dit overigens ook zelf doen via "meer" en dan "over de app".

Reageer