Lijst van actuele storingen en werkzaamheden anders sorteren

• 19 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1
Is het niet handiger om de lijst van actuele storingen en werkzaamheden in de app en op de website omgekeerd op datum te sorteren, dus de meest recent gestarte werkzaamheden bovenaan de lijst (wel storingen eerst uiteraard) in plaats van onderaan?
Nu staat de aangepaste dienstregeling tussen Roosendaal en Antwerpen al weken (sinds 26 mei!) bovenaan, terwijl dat voor de meeste mensen niet erg relevant is en de mensen die er wel mee te maken hebben weten dat inmiddels wel. Voor niet rijdende treinen vannacht en dit weekend moet je echter veel verder naar beneden scrollen, niet echt logisch.

Daarnaast lijkt het me handig om een pushbericht te ontvangen als er werkzaamheden voor mijn station/traject gepland staan. Dat kan dan bijvoorbeeld drie keer worden gedaan: de eerste keer zodra de werkzaamheden bekend zijn, dan nog een keer een week van te voren en tot slot een dag van te voren. Dan valt het niet te missen.

4 reacties

Zeker een goede suggestie, F1RPM 🙂 Ik ga het neerleggen bij onze app ontwikkelaars en de sitebeheerders. Via de website kan je overigens deze feedback (of wellicht andere feedback/suggesties in de toekomst) ook insturen via de button 'uw mening'. Deze button staat verticaal, rechts op de pagina. Via de App kan je feedback indienen via de 'App Support' 🙂
Reputatie 7
Badge +3
@Denice NS
Wellicht kun je dan ook mijn suggestie ( https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/ontbrekende-communicatie-aanpassing-dienstregeling-utrecht-schiphol-50722/index1.html#post342033) doorgeven?

Wanneer je naar "Alle werkzaamheden de komende maanden" op https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor gaat kun je alleen filteren op datum. Maar wanneer je op een bepaald traject reist wil je de situatie voor dat traject weten en moet je nu zo'n 60 geplande werkzaamheden door om te zien of die van jou erbij zit. Ik wil eigenlijk gewoon traject A naar B kunnen filteren en zien of er de komende tijd werkzaamheden gepland staan die daarop impact hebben zodat ik weet wanneer ik de reisplanner moet checken. Of een kaartje waar je op een traject kan klikken of met je muis erover kan hoveren en dan kan zien wat er de komende maanden gepland is.
Reputatie 5
Kijk ook eens naar het filter dat Deutsche Bahn biedt. Heel geschikt voor regelmatige reizigers, omdat gezocht kan worden op traject, tijdvak en dagtype.

Hmm, dat is ook geen verkeerd idee Momo... Doorgezet! Hopelijk kan er gehoor aan worden gegeven!

Reageer