beantwoord

Link ''Later'' verdwenen achter rode balk met melding aangepaste dienstregeling!

• 22 januari 2019
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
201901 22 18:27 laterweg
In de NS-Xtra op mijn smartphone is ''Later'' verdwenen achter de rode balk met de melding over de aangepaste dienstregeling! Hoe laat ik die link verschijnen?

(Oeps, moet in de titel ''dienstregeling'' zijn.)
icon

Beste antwoord door Olav93 23 januari 2019, 08:14

Ik heb deze fout gisteren ook al gerapporteerd via de app en ondertussen bericht gehad dat er hier aan gewerkt wordt.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Dennis!

Wat vervelend dat dit gebeurt. Heb je dit via de app al aangegeven bij de ontwikkelaars? En helpt het misschien als je je telefoon kantelt?
Reputatie 6
Badge +2
201901 23 7:52
Kantelen hielp niet. Ik heb het inmiddels ook via de app doorgegeven.
Reputatie 5
Ik heb deze fout gisteren ook al gerapporteerd via de app en ondertussen bericht gehad dat er hier aan gewerkt wordt.
Reputatie 6
Badge +2
Zolang het niet verholpen is kan NS beter niet op die manier reizigers informeren. Sowieso was het al dubbelop. NS gebruikt al andere methoden, die niets in de war sturen.
Ik heb dezelfde melding gisteren ook een aantal keer via onze Sociale Media kanalen voorbij zien komen. De beste oplossing is om dan gebruik te maken van de Mobiele Website. Dat is geen echte oplossing maar meer een alternatief wat wel werkt. Waarom de banner op een dergelijke manier is geplaatst weet ik niet. Ik ga ervan uit dat dit, na aanleiding van jullie meldingen, wordt opgepakt.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb dezelfde melding gisteren ook een aantal keer via onze Sociale Media kanalen voorbij zien komen. De beste oplossing is om dan gebruik te maken van de Mobiele Website. Dat is geen echte oplossing maar meer een alternatief wat wel werkt. Waarom de banner op een dergelijke manier is geplaatst weet ik niet. Ik ga ervan uit dat dit, na aanleiding van jullie meldingen, wordt opgepakt.
201901 23 13:17
Je bedoelt waarschijnlijk de gewone website of https://rpln.nl, m.ns.nl geleidt door naar www.ns.nl.

Ik heb dezelfde melding gisteren ook een aantal keer via onze Sociale Media kanalen voorbij zien komen. De beste oplossing is om dan gebruik te maken van de Mobiele Website. Dat is geen echte oplossing maar meer een alternatief wat wel werkt. Waarom de banner op een dergelijke manier is geplaatst weet ik niet. Ik ga ervan uit dat dit, na aanleiding van jullie meldingen, wordt opgepakt.201901 23 13:17
Je bedoelt waarschijnlijk de gewone website of https://rpln.nl, m.ns.nl geleidt door naar www.ns.nl.

Bedankt voor de aanvulling. Dat bedoelde ik inderdaad.

Reageer