beantwoord

melding: "Er zijn geen reisadviezen gevonden".

• 6 september 2020
  • 3 reacties
  • 468 Bekeken

Beste mensen,

Binnen de Ns applicatie kreeg ik de melding: "Er zijn geen reisadviezen gevonden". Ik heb het probleem ook gehad en opgelost door het reisadvies af te sluiten en opnieuw op te bouwen.

Ik heb het vermoedendat het optreedt als de applicatie voor het eerst opstart en met de bewaarde sleutels het scherm opnieuw opbouwt.

Voor de programmeur is dit probleem gemakkelijkop te lossen door de melding op te zoeken en op die plaats het scherm opnieuw op te bouwen.

icon

Beste antwoord door Melvinhage 6 september 2020, 23:14

Ik heb dit ook wel eens. Het kan komen door een slome of instabiele internet verbinding. 

Je kan ook proberen je cache van de app te verwijderen.

En als dat nog niet werkt even je telefoon opnieuw starten.

Bekijk origineel

3 reacties

Beste mensen,

Binnen de Ns applicatie kreeg ik de melding: "Er zijn geen reisadviezen gevonden". Ik heb het probleem ook gehad en opgelost door het reisadvies af te sluiten en opnieuw op te bouwen.

Ik heb het vermoedendat het optreedt als de applicatie voor het eerst opstart en met de bewaarde sleutels het scherm opnieuw opbouwt.

Voor de programmeur is dit probleem gemakkelijkop te lossen door de melding op te zoeken en op die plaats het scherm opnieuw op te bouwen.

Misschien moet je even wachten tot de verbinding tot stand gekomen is

Reputatie 5

Ik heb dit ook wel eens. Het kan komen door een slome of instabiele internet verbinding. 

Je kan ook proberen je cache van de app te verwijderen.

En als dat nog niet werkt even je telefoon opnieuw starten.

Ik heb het probleem voorgelegd aan de programmeurs. Die kunnen het oplossen.

Reageer