beantwoord

Menu reisplanner schuift achter informatie situatie op het spoor.

• 6 juni 2018
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
woensdag 6 juni 2018
De titel zegt het eigenlijk al, wie informatie over een reis een aantal dagen later wil onderzoeken, zal merken dat deze informatie slechts gedeeltelijk zichtbaar is, omdat het element "actuele situatie op het spoor, "en het element "geplande werkzaamheden" zeg maar in de weg zitten. De enige manier dit te verhelpen, is beide elementen te blokkeren met een Blocker.

De vraag is of een en ander hier al bekend is.
Het doet zich voor op Chrome, Firefox en Internet Explorer, en ligt dus niet aan de extensies.
icon

Beste antwoord door Robert B 6 juni 2018, 18:26

Welkom bij de Community!

Ik zie het ook op www.ns.nl/reisinformatie, cosmetisch foutje inderdaad.

Je kunt als workaround natuurlijk gewoon plannen via de homepage www.ns.nl of anders je browser venster wat smaller maken zodat de layout verandert.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de Community!

Ik zie het ook op www.ns.nl/reisinformatie, cosmetisch foutje inderdaad.

Je kunt als workaround natuurlijk gewoon plannen via de homepage www.ns.nl of anders je browser venster wat smaller maken zodat de layout verandert.

Reputatie 5
Hallo Avoeg, en welkom bij onze NS Community.

Ook bij mij komt dit op deze manier op het scherm te staan. Hartelijk bedankt voor het melden, ik ga dit aankaarten bij de ICT-afdeling!
In de tussentijd kun je de truc van Robert gebruiken: via www.ns.nl de Reisplanner raadplegen, de afmeting van je browserscherm aanpassen of eventueel via de Reisplanner Xtra-app je reis plannen.

Reageer