beantwoord

Mijn app adviseerd geen metro's

• 11 september 2017
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb een probleem met de nl reisplanner extra app.
Als ik mijn reis plan naar Amsterdam Bijlmer Arena geeft de app aan dat ik via centraal moet en de metro moet nemen vanaf daar naar bijlmer. Echter is het sneller om via sloterdijk te gaan en daar via het metrocentrum naar Bijlmer te reizen. Anderen krijgen wel de goede reis op hun app, alleen ik lijk wel een probleem hiermee te hebben.

Ik heb alle mogelijkheden bekeken en kan niet vinden waar het aan ligt, kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 11 september 2017, 12:23

Welkom op ons forum Roy. In de NS app geven we in principe altijd zo veel mogelijk een advies per trein, zeker omdat dit vaak relatief goedkoper is in verband met lange-afstand-korting. Heb je de laatste updates gedaan? Dan zou het in orde moeten zijn. Je kan ook de 9292 app downloaden, die nemen al het OV mee en het kan zijn dat die een ander advies geven omdat ze wellicht uitgaan van de snelste reis in plaats van de goedkoopste.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op ons forum Roy. In de NS app geven we in principe altijd zo veel mogelijk een advies per trein, zeker omdat dit vaak relatief goedkoper is in verband met lange-afstand-korting. Heb je de laatste updates gedaan? Dan zou het in orde moeten zijn. Je kan ook de 9292 app downloaden, die nemen al het OV mee en het kan zijn dat die een ander advies geven omdat ze wellicht uitgaan van de snelste reis in plaats van de goedkoopste.

Reageer