beantwoord

Mijn Producten in de app

  • 20 juni 2019
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Mijn producten voor mij nergens te vinden binnen de app !!
icon

Beste antwoord door Robert B 20 juni 2019, 18:03

Welkom bij de NS Community!

Om welke producten gaat het, bedoel je tickets of je abonnement?

Nog ongebruikte tickets komen soms bij 'Eerder' te staan (tik op 'Meer' en dan 'Mijn Tickets'.

Bij Instellingen kan je een abonnement instellen, zodat je bij het plannen van een reis de juiste prijs krijgt te zien.

Je abonnement(en) zelf kan je niet zien of wijzigen in de app, dat moet via Mijn NS.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Om welke producten gaat het, bedoel je tickets of je abonnement?

Nog ongebruikte tickets komen soms bij 'Eerder' te staan (tik op 'Meer' en dan 'Mijn Tickets'.

Bij Instellingen kan je een abonnement instellen, zodat je bij het plannen van een reis de juiste prijs krijgt te zien.

Je abonnement(en) zelf kan je niet zien of wijzigen in de app, dat moet via Mijn NS.
Robert,

Bedankt.....idd via MijnNS !

Jammer dat dat niet via de app kan....

Reageer