beantwoord

Mijn Producten in de app

  • 20 June 2019
  • 3 reacties
  • 352 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Mijn producten voor mij nergens te vinden binnen de app !!
icon

Beste antwoord door Robert B 20 June 2019, 18:03

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Om welke producten gaat het, bedoel je tickets of je abonnement?

Nog ongebruikte tickets komen soms bij 'Eerder' te staan (tik op 'Meer' en dan 'Mijn Tickets'.

Bij Instellingen kan je een abonnement instellen, zodat je bij het plannen van een reis de juiste prijs krijgt te zien.

Je abonnement(en) zelf kan je niet zien of wijzigen in de app, dat moet via Mijn NS (website).

Robert,

Bedankt.....idd via MijnNS !

Jammer dat dat niet via de app kan....

Waarom staat er niet in de NS app dat je een OV fiets als product hebt????

Ik kon gisteren geen fiets huren, omdat hij mijn pas niet pakte. Dus dat was mooi balen, moest ik lopend naar locatie… Nergens kon ik aantonen dat ik dit abonnement had, de dame wou mij wel een fiets meegeven als ik het kon aantonen. Helaas niets in de app te vinden….. Maar wat zie ik als ik inlog op de computer wel, best raar dat ik dan niet in de app kan vinden. En daarnaast is mijn kaart met meer € opgewaardeerd dan ik aangegeven had. Ipv €10 met €50,- Ik dacht ik reis even een keer weer met de trein en fiets nu het weer kan, maar de auto pak ik denk ik volgende keer weer ism de parkeerapp, scheelt een hoop tijd en gedoe!

 

Reageer