beantwoord

nachttreinen

  • 14 April 2023
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Op de nacht van 14 april ( vandaag) op 15 april zal er geen trein in de richting van schiphol rijden tussen 01:00 en 6:24 vanaf ROTTERDAM. Er wordt ook niet aangegeven of er een NS bus zal zijn. 

Enig idee of het wel ingezet gaat worden?

Bijna 5,5 uur zonder enige trein of vervangend vervoer is wel heel slecht zelfs voor NS.

Velen reizen dagelijks met de trein en verwachten dan ook met de trein weer veilig thuis aan te komen of op werk etc. 
Medewerkers die ik tot nu toe gesproken heb na 1 uur lang in de wachtrij te staan gaven gemixte reacties.

de ene zei dat IK het fout had en de treinen gewoon rijden ondanks het feit dat het op de reisplanner is aangegeven van niet. 
 

de ander gaf aan dat er idd geen treinen rijden en hun zelf ook helemaal niet weten of er een bus komt of niet.

heel heeelll slecht geregeld vanuit NS

icon

Beste antwoord door Momo 14 April 2023, 22:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Volgens de reisplanner rijden vannacht gewoon treinen naar/van Schiphol.

Volgens de reisplanner rijden vannacht gewoon treinen naar/van Schiphol.

Wellicht had ik wat specifieker moeten zijn in mijn bericht. Vanuit Rotterdam momenteel niet & dat is mijn opstapplaats

Reputatie 7
Badge +3

De storingspagina geeft aan dat er zeer bepertk nachtnetbussen rijden tussen Leiden en Den Haag HS. De bussen staan zo te zien niet in de reisplanner, ik neem aan omdat er niet kan worden gegarandeerd of ze rijden.

   

Wel rijden er nachtnettreinen tussen Rotterdam en Den Haag HS en tussen Leiden en Schiphol. De vertrektijden vanaf Leiden hebben op voorhand al +15, wat betekent dat als de nachtnetbussen rijden op de tijden die ze eerder al reden er tenminste een fatsoenlijke overstap is, en niet bijna een uur wachten zoals eerst. 

Reageer