beantwoord

Nieuwe reisplanner

• 5 december 2015
  • 8 reacties
  • 1863 Bekeken

Ik heb nog een Voordeelurenabonnement. Als ik op de nieuwe reisplanner van NS kijk, zie ik alleen het volle tarief staan. Hoe kan ik ontdekken wat een reis mij gaat kosten met 40% korting? Ik kom er niet achter.
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 december 2015, 11:16

Als u een reis plant, dan krijgt u een aantal reismogelijkheden te zien in de vorm van een klein rechthoekje. Als u er één aanklikt, dan verschijnt rechts van de prijs een rondje met een i erin. Als u daarop klikt, dan ziet u de prijzen met korting.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Als u een reis plant, dan krijgt u een aantal reismogelijkheden te zien in de vorm van een klein rechthoekje. Als u er één aanklikt, dan verschijnt rechts van de prijs een rondje met een i erin. Als u daarop klikt, dan ziet u de prijzen met korting.
Gelukt! Ik moet eerst het hokje met de tijd aanklikken en dan kan ik pas de prijzen zien. Bedankt.
Reputatie 2
Het aanklikken van het rondje met de i erin werkt (momenteel) niet!!!! Help...
Volgens mijn informatie zou het momenteel gewoon weer moeten werken Floris.
Reputatie 2
Jammer maar helaas, Klaas-Jan. Werkt niet...
Werk bij mij wel, maar moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben over hoe diep de kosten, zeker voor 'vaste klanten', in de planner verstopt zitten.

Gewoon vinkjes voor elk NS product en dan kostenberekening per reis laten zien (incl. toeslagen) kan toch niet zo moeilijk zijn?
Gewoon vinkjes voor elk NS product en dan kostenberekening per reis laten zien (incl. toeslagen) kan toch niet zo moeilijk zijn?
Ze vinden het te duur om dat voor Traject Vrij te doen. Er zouden ongetwijfeld vragen over komen als het voor alle andere abonnementen wel mogelijk was.

De nieuwe reisplanner lijkt gemaakt voor mensen die van veel klikken en weinig overzicht houden.
Reputatie 2
Ik krijg op mijn pc (browser: Firefox) nog steeds de prijzen niet in beeld als ik op het i-icoontje klik

Reageer