beantwoord

'Nieuwe"reisplanner werkt nog steeds niet (sinds begin 2015?)

:(Als ik een treinreis wil plannen en ik neem daarvoor de 'nieuwe'reisplanner, krijg ik de melding dat ik 9292 maar moet bellen omdat NS geen reisadvies kan geven. Ik moest het maar met de oude planner doen, volgens een medewerker aan de telefoon. Ik gebruik daarvoor een link die iemand hier lang geleden op het forum heeft gezet. Dat het nu nog niet verholpen is, snap ik niet. Kan dit een beetje opschieten? Anders moet ik daarvoor steeds naar het forum en dat vind ik geen klantvriendelijke oplossing! Daar houd ik een keertje mee op. Graag actie.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 maart 2017, 21:49

Ik heb het wel eens voorbij zien komen maar dat betreft alweer een tijd geleden. Het advies om een andere webbrowser te proberen heeft toen geholpen.

P.s. Ik heb het topic verplaatst naar het subforum NS.nl om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

12 reacties

Spijtig om te lezen dat je nog steeds problemen moet ondervinden. Mag ik vragen of je gebruik maakt van een Windows telefoon?
Spijtig om te lezen dat je nog steeds problemen moet ondervinden. Mag ik vragen of je gebruik maakt van een Windows telefoon? Niet op de pc nee.... daar heb ik geen telefoon
De link waar je het over had doet het bij mij nog wel. Doet onze nieuwe reisplanner het dan ook nog steeds niet bij jou?
........... dat is de JUISTE, dus de OUDE link... de NIEUWE werkt niet.
Snap je het wel?
Ik snap het alleen kan zo niet bedenken waarom dit probleem bij jou speelt. Maak je gebruik van een MAC pc? Heb je ook de mogelijkheid om een andere webbrowser te proberen?
Ik snap het alleen kan zo niet bedenken waarom dit probleem bij jou speelt. Maak je gebruik van een MAC pc? Heb je ook de mogelijkheid om een andere webbrowser te proberen?

Je legt het probleem bij mij. Dat mijn PC en de laptop en de andere pc dit trucje leveren, ligt niet bij mij, maar bij NS. Die moeten het oplossen, niet ik.
Het is niet mijn bedoeling om het probleem bij jou te leggen, maar wij krijgen niet erg veel klachten over dat de reisplanner het niet doet. Ik heb niet het vermoeden dat wij nog iets aan kunnen passen zodat de reisplanner bij jou werkt.

Je legt het probleem bij mij. Dat mijn PC en de laptop en de andere pc dit trucje leveren, ligt niet bij mij, maar bij NS. Die moeten het oplossen, niet ik.

Ik heb er zeker al 25 gezien.
Dan kan je beter een screenshot plaatsen, want de reisplanner werkt normaal gesproken gewoon.
Ik heb het wel eens voorbij zien komen maar dat betreft alweer een tijd geleden. Het advies om een andere webbrowser te proberen heeft toen geholpen.

P.s. Ik heb het topic verplaatst naar het subforum NS.nl om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 6
Badge +1

Ik heb er zeker al 25 gezien.

Wellicht kunt u ons helpen door ons te vertellen welke link bij u wél werkt, en welke er dan niét werkt. Daarnaast is het nuttig te weten welke webbrowser u gebruikt op de NS-pagina te bezoeken. Dan kunnen we u nog wat beter en gerichter helpen met wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Reageer