Nieuwe update Reisplanner Xtra

• 8 december 2017
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

Badge
Vanochtend de nieuwste update van de Reisplanner Xtra ontvangen op m'n telefoon. Naam van de nieuwe versie was 'Arend' - maar hé, we hadden toch al een keer of twee de 'Arend' binnengehaald met een grote update? :?
Anyway, die update is geïnstalleerd, ik open de app en wat zie ik? Van mijn drie opgeslagen reizen zijn er twee (met busrit erin) spoorloos verdwenen, en wordt nummer drie (enkel een treinreis) ineens een halfuur te vroeg weergegeven.
Vervolgens probeer ik een nieuwe busreis te plannen voor over een halfuurtje, en de reisplanner geeft geen enkel advies. Zodoende bijna m'n bus gemist omdat ik er pas vlak voor vertrek (via 9292) achterkwam dat 'ie veel te vroeg zou vertrekken.
Op de koop toe is de indicatie dat een trein niet verder rijdt dan (...) in de ritinformatie een stuk onduidelijker geworden.. Ohja, en ook de materieelindicaties zijn weg. :(

Bravo jongens, hulde! *sarcastisch applaus*

1 reactie

Hoi DDietzen,

Jammer dat de update niet bevalt en niet alle info (meer) weergeeft. Zou je dit via de feedbackknop in de app willen aangeven? Dat is makkelijker omdat dan ook het typenummer van je telefoon en systeem e.d. automatisch mee gestuurd wordt naar de ontwikkelaars.

Reageer