beantwoord

Nieuwste versie App start niet op.

  • 10 November 2018
  • 12 reacties
  • 2780 Bekeken

Ik heb de app verwijderd, mijn mobiel (LG Q7) android 8.1 opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door Iris NS 11 November 2018, 12:02

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Probleem opgelost! Met die oplossing gaan wel alle bewaarde gegevens in de applicatie NS verloren.

De oplossing is: ga naar Instellingen -> Apps en meldingen -> NS -> Opslag -> Gegevens wissen.

Nu kan de applicatie NS gewoon openen :-)

Hi,

Deze workaround is valide maar zoals @Arno. het aangaf alle gegevens worden verwijderd zoals je ongeslagen reizen, tickets, favorieten etc.

Er komt een update aan, het is nu nog wachten op Google. Zij moeten onze update nog goedkeuren. Houd je Playstore in de gaten.

gr,

Theo
Probleem opgelost! Met die oplossing gaan wel alle bewaarde gegevens in de applicatie NS verloren.

De oplossing is: ga naar Instellingen -> Apps en meldingen -> NS -> Opslag -> Gegevens wissen.

Nu kan de applicatie NS gewoon openen 🙂
Top! Had mijn pagina nog niet vernieuwd, thank you @Jeroen!

Lief van jou. 🙂
Probleem zou opgelost zijn, zie ook:

https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/ns-app-werkt-niet-56717#post404674
We zijn ermee bezig. Wat precies de oplossing is, weet ik nog niet.
Ik heb hetzelfde probleem, wat is de oplossing?
Badge +3
Ja, is bij veel mensen en de reviews liegen er niet om. Ze hebben blijkbaar ook iets veraderd in de beeldschermverhoudingen, waardoor sommige knoppen buiten het scherm vallen, wellicht is dat gerelateerd?
Hoi SanFrancisco en Jans1963,

Wat vervelend dat het ook bij jullie niet goed gaat met de update. Zouden jullie dit via de Play Store bij de NS reisplanner app als feedback kunnen geven?
De app crasht inderdaad gelijk dus geen foutmelding. Ik hoop dat de foutrapporten meer duidelijkheid geeft. Waar het mis gaat.
Als je de reviews van de app leest hebben heel veel mensen hier last van. Maar blijkbaar gaat het op de telefoon van Stijn wel goed, dus is het een apart probleem....
Ik heb hetzelfde probleem op mijn Samsung S9. Hij crasht zonder foutmelding bij het opstarten. App opnieuw geïnstalleerd heeft niet geholpen.

Android 8.0 overigens.
Goedemiddag Jans1963. Dat is vervelend om te lezen! Als ik het goed begrijp wil de NS Reisplanner Xtra App dus geheel niet meer opstarten sinds de laatste update? Krijg je iets van een foutmelding of crasht de app simpelweg? Ik maak zelf ook gebruik van Android 8.1 (andere telefoon weliswaar) maar ik heb geen enkele problemen, dus ik vind het een apart probleem.

Reageer