beantwoord

Nog steeds in de reisplanner: overstappen sporen 9/10 op Sloterdijk

• 4 januari 2019
  • 53 reacties
  • 2143 Bekeken

Toon eerste bericht

53 reacties

Volgens mij is de zin heel erg duidelijk VIRM. Het probleem is bekend en de oplossing staat op de lijst van items die we aan willen pakken. We snappen dat het hinderlijk is en onjuist dat reizigers via Amsterdam Sloterdijk worden geleid maar kunnen het niet op een makkelijke manier oplossen. Een oplossing is dus niet zomaar toegepast en kost tijd. 

Een oplossing is dus niet zomaar toegepast en kost tijd. Dit topic is 11 maanden geleden gestart door @VIRM . Ik vind de zinsnede “een oplossing” derhalve echt niet meer van toepassing. In 11 maanden tijd had er m.i. toch wel ergens een oplossing voor dit probleem moeten zijn. In de nieuwe dienstregeling is dit dus ook nog niet opgelost?? Ik vind het een buitengewoon vreemd verhaal.

Ik snap de frustratie Pingpong maar dat veranderd niets aan wat ik aan informatie terug krijg van de afdeling. Zij zijn op de hoogte van het probleem en gaan het oplossen. Dat het lang duurt kan ik alleen maar toegeven. 

Reputatie 6

Afgelopen weekend gingen er vanuit Zaandam tegelijker twee treinen richting Sloterdijk, namelijk om :21 en :51. Eentje stopte op de Hemboog en ging verder naar Schiphol, eentje stopte op Sloterdijk laag en ging verder naar Amsterdam Centraal. Ik moest in Sloterdijk overstappen naar spoor 7. Driemaal raden welke overstap de reisplanner toonde…?

Reageer