beantwoord

Notificatie bij wijzigingen & storingen

• 26 januari 2018
  • 14 reacties
  • 804 Bekeken

In de ns app had ik een reis opgeslagen, Delft (18.39u) naar Hoofddorp, bushalte Toolenburg, met overstap in Leiden.

De tweede trein (sprinter Leiden 19.08u - Hoofddorp) reed opeens niet (ook geen vertraging). Ik kreeg daar geen melding van van de app. Als ik die wel had gekregen was ik m'n trein blijven zitten om vanaf Schiphol met de bus te gaan, wat dezelfde aankomsttijd heeft voor mij.

Ik heb nog nooit een melding gekregen voor een wijziging. Ik denk dat deze functie niet werkt. Klopt dat? Zo ja, adviseer ik om die optie weg te halen!
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 januari 2018, 20:03

Hallo Jezzerr en welkom op het NS Serviceforum.

Wij krijgen meerdere signalen door op Social Media dat veel reizigers ditzelfde probleem ervaren. Wij hebben dit meermaals doorgespeeld naar de appdevelopers om hier kritisch naar te kijken. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier achteraan!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Hallo Jezzerr en welkom op het NS Serviceforum.

Wij krijgen meerdere signalen door op Social Media dat veel reizigers ditzelfde probleem ervaren. Wij hebben dit meermaals doorgespeeld naar de appdevelopers om hier kritisch naar te kijken. Bedankt voor de feedback, wij gaan hier achteraan!
Reputatie 6
Sinds dit bericht zijn er twee verdere updates van de reisplanner geweest, maar de notificatie-functie doet het nog steeds niet.
Goed dat je dit aangeeft VIRM. Ik ga er direct even achteraan en kijken of ik een update van de stand van zaken kan krijgen. Je hoort van mij zodra ik meer weet!
Update: Ik heb bericht gekregen dat het signaal is ontvangen en zal worden opgepakt. Bij verdere vragen zal er nog contact met mij worden opgenomen en zal ik je dit laten weten.
Reputatie 7
Badge
Wanneer komen de developers met automatisch GTBV, als de incheck en uitcheck aangeven dat je +30 min. vertraging hebt gehad? Dat is de extra feature op de nsextra uitcheck gemist.
Dat is een goede vraag klant_Jac. Ik durf hier zo geen antwoord op te geven dus heb het ook even uitgezet. Mocht ik een reactie ontvangen dan laat ik je dat weten.
Update: Ik heb nog geen reactie ontvangen en zal een reminder versturen.
Badge
Ook vandaag weer een reis opgeslagen van Eindhoven naar Tilburg. Komt er een defect spoor langszeilen... en nee hoor, geen notificatie te bekennen. (Reisplanner 5.2.6, Android 24, al lijkt het me zo niet dat dat veel uitmaakt in dit geval.)
Update: Ik heb inhoudelijk geen reactie ontvangen. Wel heb ik bericht gekregen dat de feedback is ontvangen en dat wanneer er nog vragen zijn er contact met mij zal worden opgenomen. Mocht jullie dit weer opmerken dan hoor ik het graag zodat ik het weer door kan zetten. Overigens kun je via de app ook zelf feedback doorgeven aan de ontwikkelaars, mocht je dat wensen.
Reputatie 6
Miriam, ik kan niet uit je antwoord opmaken of het probleem met de iOS-app nu wel of niet is opgelost. Kun je hier duidelijkheid in verschaffen? 🙂
Ik heb geen concrete terugkoppeling ontvangen dat dit is opgelost, maar wel dat ernaar gekeken zal worden.
Niet NS-apps geven keurig notificaties door, zoals MijnTraject. Nogal vreemd dat NS dit niet voor elkaar krijgt. Vandaag ook weer storing die niet werd doorgegeven.
Bij deze.....9 maanden later: het werkt nog steeds niet. Bij mij althans. Ik zal het doorgeven via de app aan de technici.
Erg vervelend yvonneyvonne123. Ik wil je aanraden dit inderdaad via de app door te geven.

Reageer