beantwoord

Notificatie slider werkt niet in de ns app

• 22 mei 2018
  • 8 reacties
  • 183 Bekeken

Hoi iedereen,

Ik doe het even via deze weg want een feedback mail sturen geeft weinig reactie bij mij.

Het is mij opgevallen dat de slider niet werkt ok notificaties van een storing aan te zetten. Dit op een iPhone 8 laatste versie.

icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 mei 2018, 20:35

Zoiets bespeurde ik al Joris, wat leuk om een ontwikkelaar in ons midden te hebben. Zoals je zelf al aangeeft, kan het zijn dat er geen terugkoppeling wordt gegeven op feedback. Ook ons app-team is in dagelijkse groei om de app zo goed mogelijk te maken en de feedback zo gecentraliseerd mogelijk te kunnen omzetten in concrete actiepunten. Jij als ontwikkelaar weet hoe deze processen soms voorrang krijgen op het beantwoorden van feedbackmeldingen. Dat maakt het niet goed, maar wel verklaarbaar! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo Joris en welkom bij de NS Community.

Kun je ons iets verder uitleggen welke slider je precies bedoelt? (excuus als dit een onnodige, domme vraag is)
Wat behoor je (volgens jou) te zien als deze slider wel zou werken?
Badge +3
Volgens mij krijg je dan push-berichten als er iets wijzigt aan de status van die storing, bijvoorbeeld als hij opgelost is (de treinen gaan weer rijden) of als het langer gaat duren.
Hoi! Absoluut geen domme vraag.

Robert heeft het eigenlijk al goed toegelicht. Als je in de app op een storing drukt kan je voor die storing het schakelaaetje voor notificaties aanzetten. Echter gaat deze na het verlaten van de pagina gelijk weer uit en staat er dus niks aan.
Reputatie 7
Interessant, bedankt voor de toelichting beiden!
Ik ga dit persoonlijk escaleren naar de app-ontwikkelaars. Ik hoop een update te krijgen, meestal wordt dit meteen aangepakt en krijg ik ook dat te horen, maar mocht ik iets meer weten, dan maak ik het kenbaar in dit topic.
Bedankt voor het aangeven. Overigens opmerkelijk dat je het idee hebt dat er niets gedaan wordt met de feedback in de app zelf. Zonder de psycholoog uit te willen hangen: hoe uit zich dat, als ik vragen mag?
Badge +3
Ik denk dat het samenhangt/soortgelijk is aan het probleem met het accepteren van de Wi-Fi voorwaarden in iOS 11.3, want dat vinkje zet zichzelf ook meteen weer uit toch? 🤔
Reputatie 7
Dat denk ik ook, maar goed om dit ook apart aan te kaarten.
Hoi Thomas!

Nou het was absoluut niet als geklaag bedoeld ben namelijk zelf een ontwikkelaar bij een van jullie "partners" dus weet hoe het kan gaan met feedback.

Maar heb eigenlijk nooit een terug koppeling gehad. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit iets mee is gedaan!

Mij leek een conversatie hier veel interessanter omdat het forum zo actief is! Gelijk reageren en samen nadenken. Kom je toch op overeenkomsten tussen bugs uit.
Reputatie 7
Zoiets bespeurde ik al Joris, wat leuk om een ontwikkelaar in ons midden te hebben. Zoals je zelf al aangeeft, kan het zijn dat er geen terugkoppeling wordt gegeven op feedback. Ook ons app-team is in dagelijkse groei om de app zo goed mogelijk te maken en de feedback zo gecentraliseerd mogelijk te kunnen omzetten in concrete actiepunten. Jij als ontwikkelaar weet hoe deze processen soms voorrang krijgen op het beantwoorden van feedbackmeldingen. Dat maakt het niet goed, maar wel verklaarbaar! 🙂

Reageer