beantwoord

NS app

  • 15 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Elke x als ik probeer in te loggen op de ns app (Reisplanner app) geeft hij aan dat mijn inlog gegevens niet kloppen maar op de website kom ik er wel gewoon in hoe kan ik inloggen in de ns app?:?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 17 oktober 2017, 22:30

Helaas hebben wij niets meer gehoord van Chantal, mocht je onze hulp nog nodig hebben: wij zijn een en al oor!
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo chantalpinkster, welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Kun je iets specifieker aangeven wat voor melding je precies krijgt? En wat voor telefoon gebruik je?
Ja tuurlijk hij springt gewoon terug na het inlog scherm en komt rode lijnen om het inlog scherm.
Dit gebeurt steets weer ook als ik de app restart
Ik gebruik een galaxy s7 edge
Ik durf niet te zeggen wat het probleem kan zijn. Heb je ook al geprobeerd de App opnieuw te installeren?
Reputatie 7
Helaas hebben wij niets meer gehoord van Chantal, mocht je onze hulp nog nodig hebben: wij zijn een en al oor!

Reageer