beantwoord

ns app apple watch crasht

• 16 juni 2019
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Beste NS,

Ik

heb de app van ns op mijn Apple Watch gezet, maar helaas kan ik die niet gebruiken.

De app staat al op mijn iPhone. Wanneer ik de app op mijn horloge open, dan draait ie eventjes. Hierna valt de app uit en gaat ie terug naar het beginscherm. iOS is op to date, de apps zijn bijgewerkt en heb beiden apparaten na installatie herstart.

Wat kan ik doen om het toch werkend te krijgen op mijn Apple Watch?

Gr. Bob
icon

Beste antwoord door Iris NS 16 juni 2019, 17:13

Welkom bij onze NS Community, Bobjuh :)

Wat jammer dat de app het niet goed doet op jouw Apple Watch. Ik kan je hier helaas nu niet mee helpen. Normaliter kun je de feedback doorgeven in de app zelf, maar dit gaat jou nu niet lukken ben ik bang. Misschien dat andere leden je kunnen helpen of dat je op deze pagina terecht kan? Of wellicht kunnen ze je op dit forum verder helpen?

Mocht je er verder niet uitkomen, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de specificaties van je Apple Watch en je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kan ik de feedback voor je versturen naar de ontwikkelaars van de app.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, Bobjuh :)

Wat jammer dat de app het niet goed doet op jouw Apple Watch. Ik kan je hier helaas nu niet mee helpen. Normaliter kun je de feedback doorgeven in de app zelf, maar dit gaat jou nu niet lukken ben ik bang. Misschien dat andere leden je kunnen helpen of dat je op deze pagina terecht kan? Of wellicht kunnen ze je op dit forum verder helpen?

Mocht je er verder niet uitkomen, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de specificaties van je Apple Watch en je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kan ik de feedback voor je versturen naar de ontwikkelaars van de app.

Reageer