NS app werkt niet goed. Reismogelijkheden kloppen niet. Is dit probleem bekend?
Hoi Don Lamée, welkom op de NS-community.
Als je iets specifieker kunt zijn met de reismogelijkheden die niet kloppen, dan kun je hier misschien geholpen worden of kan NS proberen het probleem in de reisplanner te verhelpen.
Ik zag het onlangs, er ontbraken nogal wat busadviezen (die 9292 gewoon wel gaf).
https://twitter.com/GAZER77/status/1696609319200977309
Ik: krijg er geen enkele bus uit, en trein staat juist uit! Met trein aan krijg ik alleen bus 83 erbij (maar niet bus 5 en 15). Waar die 6 bij reisopties vandaan komt ook geen idee.
Dit speelt dus al meer dan een week (maar vast niet bij iedereen want dan waren er wel meer klachten over). Vanaf het treinstation plannen gaf hetzelfde.
Ik zag het onlangs, er ontbraken nogal wat busadviezen (die 9292 gewoon wel gaf).
https://twitter.com/GAZER77/status/1696609319200977309
Ik: krijg er geen enkele bus uit, en trein staat juist uit! Met trein aan krijg ik alleen bus 83 erbij (maar niet bus 5 en 15). Waar die 6 bij reisopties vandaan komt ook geen idee.
Dit speelt dus al meer dan een week (maar vast niet bij iedereen want dan waren er wel meer klachten over). Vanaf het treinstation plannen gaf hetzelfde.
Weer een duidelijk geval van schoenmaker blijft bij je leest, maar NS is helaas een s…..eigenwijs bedrijf dat denkt dat het alles beter kan. Laat dat gewoon aan 9292 over.
Ik ervaar sinds kort hetzelfde 'probleem'.
Als je plant van bijvoorbeeld Maastricht aan Aachen en trein uitzet en bus aan, dan krijg je juist alleen opties met de trein. Als je vervolgens trein aanzet, dan krijg je alle opties weer (trein en bus).
Oh, ik denk dat ik de bug gevonden heb. De bussen verdwijnen als je de optie 'verberg treinen met een reservering' aan hebt gevinkt' en komen terug zodra je deze uitvinkt.
Je moet de optie echter uitzetten voordat je resultaten met treinen uitzet, want als je dat doet dan verdwijnt de optie.
Ah, dat werkt inderdaad maar een bug is het zeker.
Met name als je wel sommige bussen krijgt maar niet allemaal. Voor Nijmegen naar Prof. Bromstraat lijkt het in ieder geval opgelost qua bussen, en de (lange) optie met bus 83 wordt niet meer getoond (en ook lijn 5 en 5 niet meer die 9292 zinnig vond, dus daar zat ook iets niet helemaal goed).
Ah, dat werkt inderdaad maar een bug is het zeker.
Deze bug is nog niet verholpen. Is er iemand binnen NS die dit op kan pakken?
Bus 350 en ook de bussen uit het voorbeeld van
Wat een gekkigheid, ik ga het aankaarten!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.