beantwoord

NS app koppelt niet naar agenda

• 3 december 2019
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Op mijn  ieuwe IPhone 8 kan ik de geplande reis niet meer in de outlook agenda zetten. de knop toevoegen blijft licht grijs.

Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 december 2019, 14:51

Goedemiddag Gerbenwelling en welkom bij de NS Community!

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik vrijwel geen kennis heb van de koppelmogelijkheden in de app. Het beste wat ik je kan adviseren, wanneer je hiermee problemen ervaart, is om de feedback optie in de app zelf te gebruiken. Dit vind je via Meer > App Support. Je komt dan rechtstreeks in contact met de ontwikkelaars van de app, die je hier ongetwijfeld wel mee kunnen helpen.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik las op Twitter dat het schijnbaar wel werkt als je eerst een andere agenda selecteert, en daarna die waar Toevoegen grijs blijft.

Als ik een andere agenda kies dan kan ik daar de reis wel inzetten. Terug naar de goede agenda levert niets oo

Badge +3

Dan weet ik het ook verder niet. De persoon op Twitter met hetzelfde probleem die met de ‘workaround’ kwam gebruikte geen Outlook overigens.

In een ander topic over Outlook en iPhone was iemand maar overgestapt op BueMail https://bluemail.me dat werkte wel, ook met de Exchange agenda van zijn werk (zodat collega’s zijn geplande reizen konden zien).

Goedemiddag Gerbenwelling en welkom bij de NS Community!

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik vrijwel geen kennis heb van de koppelmogelijkheden in de app. Het beste wat ik je kan adviseren, wanneer je hiermee problemen ervaart, is om de feedback optie in de app zelf te gebruiken. Dit vind je via Meer > App Support. Je komt dan rechtstreeks in contact met de ontwikkelaars van de app, die je hier ongetwijfeld wel mee kunnen helpen.

Reageer