beantwoord

NS app: oude reisadviezen kunnen niet verwijderd worden

  • 8 April 2023
  • 5 reacties
  • 406 Bekeken

De oude reisadviezen in de NS app kunnen niet verwijderd worden. Hoe ze verwijderd worden, staat in de bovenstaande foto. Nadat het op ‘Verwijderen’ is geklikt, dan blijft de oude reisadvies staan. Ik heb de onderstaande oplossingen geprobeerd zonder succes.

  1. Op ‘Feedback sturen’ in de bovenstaande foto geklikt en de feedback is op 2 april 2023 met succesvol verzonden. Tot nu toe nog geen hulp gekregen.
  2. Gemaild naar support@nsmlab.zendesk.com op 2 april 2023. Geen reactie gekregen.
  3. Cache van de NS app gewist.
  4. Opslag van de NS app gewist.
  5. NS app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
  6. Smartphone opnieuw gestart. 

Na het installeren van de NS app komen de oude reisadviezen automatisch terug in de NS app. Mijn smartphone heeft Android versie 11.

Hoe kan dit probleem opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 8 April 2023, 11:15

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Arno!

Dat klinkt inderdaad als een bug en je hebt zo te lezen eigenlijk alles al gedaan wat wij je kunnen adviseren. Echter heb ik zelf onvoldoende technische kennis om hier verder nog wat mee te kunnen, hoe graag ik dat ook zou willen. Ik wil je daarom adviseren om het antwoord van de collega's van de app toch even af te wachten. Zij zijn de experts en kunnen de nodige informatie uitvragen om het probleem te kunnen reproduceren en oplossen.

Badge +3

Wat je kunt doen is je telefoon via USB aansluiten op een pc en kiezen voor Bestandsoverdracht.

In de map \Interne gedeelde opslag\Android\data\nl.ns.android.activity\files zullen wel ergens je opgeslagen reizen staan. Desnoods de NS app verwijderen, die hele map wissen en de app opnieuw installeren.

Info uit een ouder topic 

 

@Robert B , ik heb de hele map van \Interne gedeelde opslag\Android\data\nl.ns.android.activity\ verwijderd, NS cache verwijderd, NS opslag verwijderd, NS app verwijderd en NS app opnieuw geïnstalleerd. Het probleem blijft hetzelfde. De oude reisadviezen staan nog erin. Ik heb deze oude reisadviezen proberen verwijderen, maar ze blijven nog staan. Hoe wordt het dan opgelost?

Badge +3

@Robert B , ik heb de hele map van \Interne gedeelde opslag\Android\data\nl.ns.android.activity\ verwijderd, NS cache verwijderd, NS opslag verwijderd, NS app verwijderd en NS app opnieuw geïnstalleerd. Het probleem blijft hetzelfde. De oude reisadviezen staan nog erin. Ik heb deze oude reisadviezen proberen verwijderen, maar ze blijven nog staan. Hoe wordt het dan opgelost?

Raarrr.. want dat zou betekenen dat er dingen in je account worden opgeslagen i.p.v. lokaal op je apparaat. Meld het vooral bij de ontwikkelaars, mijn ervaring is dat ze vrij snel reageren (hooguit enkele dagen).

Maar als dat zo zou zijn is het nieuw (en op zich best welkom, maar dan moet het wel werken natuurlijk). Bovendien zou de app je daarover moeten informeren (je gegevens elders opslaan).

Goedemorgen,

ik probeer oude reisadviezen die opgeslagen zijn onder bewaard te verwijderen. Dan komt er een !  Met gevaren driehoek Te staan en laden mislukt probeer opnieuw. Dan

verder gebeurt er niets na opnieuw geprobeerd te hebben. Wat is de oplossing?

Reageer