beantwoord

NS app (reisplanner) werkt niet

• 8 november 2018
  • 14 reacties
  • 3311 Bekeken

ik kan alleen de vertrektijden zien. De planner werkt niet. Het geeft een foutmelding. Zie foto.

icon

Beste antwoord door Civity 9 november 2018, 09:36

@ncroes @Civity
Ik kreeg terug dat updaten naar versie 6.01 dit probleem moest oplossen.
Laat je even weten of dat inderdaad klopt?

Op dit moment is de laatste iOS versie 6.0.1.5, downgraden naar 6.0.1 kan helaas niet.

Wat bij mij heeft gewerkt is inloggen met mijn NS in de app. (Of eerst uitloggen en dan weer inloggen). Hopelijk lost dit ook jullie probleem op!
Bekijk origineel

14 reacties

Badge
Zojuist mijn NS reisplanner op Android even geprobeerd en deze werkt gewoon, ook met uw traject. Wat me wel opvalt is dat u een engelse versie lijkt te hebben. Wellicht even de app verwijderen en een nieuwe app op uw telefoon zetten dan heeft u meteen de laatste versie.
Reputatie 5
Badge
Wat me wel opvalt is dat u een engelse versie lijkt te hebben.

De taal kun je in de app gewoon aanpassen.

@ncroes maak je gebruik van Android of iOS?
Zojuist mijn NS reisplanner op Android even geprobeerd en deze werkt gewoon, ook met uw traject. Wat me wel opvalt is dat u een engelse versie lijkt te hebben. Wellicht even de app verwijderen en een nieuwe app op uw telefoon zetten dan heeft u meteen de laatste versie.

Ik heb het al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg steeds dezelfde melding

Wat me wel opvalt is dat u een engelse versie lijkt te hebben.De taal kun je in de app gewoon aanpassen.

@ncroes maak je gebruik van Android of iOS?

Ik gebruik iOS
Badge +3
Zat je toevallig in de trein? Dan kan je het beste je Wi-Fi even uit zetten omdat je anders misschien 'aangemeld' bent maar (nog) geen toegang hebt tot internet.

Of bij instellingen en Wi-Fi netwerken de 'Wifi in de trein' even laten 'vergeten'.
Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPhone!
Verwijderen en opnieuw opstarten of de taal wijzigen lost niks op.
Aan de reacties in de App Store is te zien dat nog meer mensen er last van hebben.
Hopelijk wordt dit snel opgelost...
Reputatie 7
Badge
Ik heb dit even intern onder de aandacht gebracht. Hopelijk snel terugkoppeling.
Bedankt voor het doorgeven, Edwin!
Voor de meelezers: als iets niet goed werkt in de app, dan kun je dit melden via de 'Support knop' in de app. Deze vind je onder "over de app". Je bericht komt dan terecht bij de appontwikkelaars.
Reputatie 7
Badge
@ncroes @Civity
@ncroes @Civity

Op dit moment is de laatste iOS versie 6.0.1.5, downgraden naar 6.0.1 kan helaas niet.

Wat bij mij heeft gewerkt is inloggen met mijn NS in de app. (Of eerst uitloggen en dan weer inloggen). Hopelijk lost dit ook jullie probleem op!
Reputatie 7
Badge

Ik ga even wat virtuele klappen uitdelen 🙂
Dank je voor je antwoord!

Ik ga even wat virtuele klappen uitdelen :)
Dank je voor je antwoord!

Ik heb opnieuw ingelogd. Nu werkt het wel! Dank je Civity!
Mijn naam is jaap ik heb nu al 2 keer een abonnement pasje besteld en ik wil mij inchecken en uitchecken op mijn i Phone xs max maar ik krijg geen toegang meer heb van alles geprobeerd ook de klanten service gebeld en ze zeiden dan moet je een nieuw e mail maar maken ik blijf hier mee bezig wie heeft er een oplossing voor dit grote pobleem ik hoor het graag jaap
Jaap, kun je ons iets duidelijker uitleggen wat je probeert te doen op je telefoon? Wil je jezelf in- en uitchecken in onze app? Wat is er aan de hand.

Reageer