beantwoord

Ns app traject meldingen

• 27 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

Ik krijg geen melding wanneer er vertragingen zijn. Ik heb 2 trajecten en meldingen goed ingesteld maar ontvang helemaal niets
icon

Beste antwoord door Arnold NS 27 oktober 2017, 13:33

Hallo Markiii en welkom op het NS Forum!

Dat is gek! Heb je dit ook in de app als feedback doorgegeven? Zo kunnen de ontwikkelaars gelijk een blik werpen op jouw situatie!
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Markiii en welkom op het NS Forum!

Dat is gek! Heb je dit ook in de app als feedback doorgegeven? Zo kunnen de ontwikkelaars gelijk een blik werpen op jouw situatie!
Ik heb in de NS app meldingen voor mijn traject ingesteld staan, tevens bij mijn instellingen toegstaan dat NS meldingen en push berichten geeft. Afgelopen keren meerdere malen vertraging geen melding gehad en nu met werkzaamheden weer niet. Hoe zit dat?!
Het klopt dat de app momenteel niet naar behoren werkt. Op het moment wordt er naar een oplossing gezocht en binnenkort zal er een nieuwe update klaarstaan. Na uploaden zou alles weer naar behoren moeten werken.
@Emma NS , het niet melden van vertraging op het opgegeven traject staat los van de niet werkende update van gisteren, dit werkt al tijden niet, als het ├╝berhaupt ooit gewerkt heeft.
@AvE , je zou de app "Rijden de treinen" kunnen installeren, die geeft de meldingen wel (al is het natuurlijk raar dat je een app van een externe partij nodig hebt om meldingen te krijgen die NS ook zou moeten kunnen sturen).

Reageer