beantwoord

NS app update werkt niet

• 27 februari 2019
  • 2 reacties
  • 328 Bekeken

Van de week heb ik op mijn iphone 5 de laatste versie (7.0.6) vd ns reisplanner app geinstalleerd met IOS versie 10.3.3, maar zodra ik een reisadvies selecteer, om de details vd reis te bekijken stopt het programma ermee. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en mijn mobiel opnieuw opgestart, maar dit heeft niet geholpen. Heeft iemand anders nog een idee?
icon

Beste antwoord door TheoSu 1 maart 2019, 11:08

Van de week heb ik op mijn iphone 5 de laatste versie (7.0.6) vd ns reisplanner app geinstalleerd met IOS versie 10.3.3, maar zodra ik een reisadvies selecteer, om de details vd reis te bekijken stopt het programma ermee. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en mijn mobiel opnieuw opgestart, maar dit heeft niet geholpen. Heeft iemand anders nog een idee?

Hi RoijersB,

Wat vervelend dat je dit ervaart. Wij hebben de oorzaak gevonden en binnenkort komt er een update uit die de bug oplost.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo RoijersB en welkom bij de NS Community.

Wat balen dat je problemen ervaart bij onze app. Normaliter zou ik je adviseren om de app opnieuw te installeren maar dit heb je al geprobeerd. Ik wil je adviseren om je probleem voor te leggen aan de makers van de app via de Feedbackmogelijkheid in de app. Je komt dan direct in contact te staan met de makers van de app. Zij kunnen je dan ook helpen het probleem op te lossen.
Reputatie 4

Hi RoijersB,

Wat vervelend dat je dit ervaart. Wij hebben de oorzaak gevonden en binnenkort komt er een update uit die de bug oplost.

Reageer