beantwoord

ns app werkt met nieuwste versie niet op mijn iPhone

• 21 januari 2019
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Een introducerend scherm m.b.t. de nieuwste mogelijkheden valt niet weg te klikken, met als gevolg dat ik niet bij de functies van de app kan. Al 5 keer app verwijderd, maar euvel blijft na opnieuw installeren. IOS versie is in orde.
Iemand anders zelfde klacht en eventuele oplossing?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 januari 2019, 11:12

Goedemorgen Sam_T en welkom bij de NS Community!

Ik meen te herinneren dat ik gisteravond via Twitter ook meldingen heb gezien van dit probleem, dus ik vermoed dat het een bug is geweest. Kans is aanwezig dat die bug dus inderdaad al is opgelost. Fijn in ieder geval dat jij er geen last meer van hebt. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Zelf tot een oplossing gekomen, lijkt het, door de app niet gelijk te openen en in instellingen ns app te zoeken en daar "ververs op achtergrond" uit te zetten. Of dit werkelijk de oplossing was of dat er door de ontwikkelaars zojuist een bug verwijderd was, weet ik niet, maar nu kreeg ik dat hinderlijke scherm niet meer te zien.
Goedemorgen Sam_T en welkom bij de NS Community!

Ik meen te herinneren dat ik gisteravond via Twitter ook meldingen heb gezien van dit probleem, dus ik vermoed dat het een bug is geweest. Kans is aanwezig dat die bug dus inderdaad al is opgelost. Fijn in ieder geval dat jij er geen last meer van hebt. 🙂

Reageer