beantwoord

Ns app werkt niet

• 25 maart 2019
  • 25 reacties
  • 3719 Bekeken

Ala ik de ns app op mijn Samsung opstart. Gooit hij hem er steeds uit.
Weet iemand een oplossing.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 maart 2019, 17:32

Wanneer de app niet goed werkt kun je in eerste instantie proberen de app te sluiten en opnieuw op te starten. Wanneer dit geen oplossing biedt kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Normaliter krijg je dan ook automatisch alle updates en heb je gelijk de nieuwste versie. Als dit ook niet werkt kun je contact opnemen met onze Klantenservice via Sociale Media. We ontvangen dan graag, indien mogelijk, een printscreen van de foutmelding die je krijgt. We kunnen deze dan doorzetten naar de collega's zodat zij een oplossing kunnen vinden. Bij problemen in de app waarbij je wel in de app zelf terecht komt kun je dit ook zelf doen via de Feedbackmogelijkheid in de app.
Bekijk origineel

25 reacties

Goedemorgen FLOTTE en welkom bij de NS Community!

Balen om te lezen dat je de NS App niet aan de praat krijgt. Als ik het goed begrijp wordt de app telkens direct afgesloten nadat je hem opstart, correct? Heb je al geprobeerd om de app volledig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren? Het klinkt namelijk alsof er iets is misgegaan met een installatie of iets dergelijks.
Reputatie 5
Is de app geüpdatet tot de nieuwste versie? Ik heb hier een tijd geleden ook last van gehad, toen met vele andere Samsung gebruikers en dat was nog geen dag later met een nieuwe update opgelost.
Wanneer de app niet goed werkt kun je in eerste instantie proberen de app te sluiten en opnieuw op te starten. Wanneer dit geen oplossing biedt kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Normaliter krijg je dan ook automatisch alle updates en heb je gelijk de nieuwste versie. Als dit ook niet werkt kun je contact opnemen met onze Klantenservice via Sociale Media. We ontvangen dan graag, indien mogelijk, een printscreen van de foutmelding die je krijgt. We kunnen deze dan doorzetten naar de collega's zodat zij een oplossing kunnen vinden. Bij problemen in de app waarbij je wel in de app zelf terecht komt kun je dit ook zelf doen via de Feedbackmogelijkheid in de app.
Na recente update wekt ns app niet meer. Stopt direct na starten.
Na herinstalleren idem.
Reputatie 4
Hi,

Bedankt voor het doorgeven. Dit is erg vervelend. Het probleem is bekend, dit komt door een fout in de opgeslagen reizen. Een nieuwe Android-versie van de app staat klaar en hij is aangeboden. Houd je telefoon in de gaten want de update kan elk moment in de Playstore verschijnen.

Met vriendelijke groet,

Theo
Zelfde probleem. App start niet...
Hoi JackW en welkom op onze Community!

Je loopt er nog steeds tegenaan nadat we net weer een nieuwe versie online hebben gezet? Want dan ga ik er meteen achteraan. Kan je in dat geval ook melden wat voor een model smartphone en besturingssysteem je hebt?
Net nogmaals geïnstalleerd en probleem niet opgelost. Ik gebruik Samsung S8 - SM-G950F met android 9.
@JackW Ik ben er nu achteraan aan het gaan en ik hoop dan ook zo snel mogelijk terugkoppeling te ontvangen.

In dit topic staat overigens nog een work around: https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/nieuwste-versie-app-start-niet-op-53159

Edit: Zoals @TheoSu al aangeeft, is de workaround niet zonder risico's. Dus let daar wel op. Er is een nieuwe update onderweg.
Hier hetzelfde probleem, ook met samsung s9. Wel vervelend als je een E-ticket via de app gebruikt...
Reputatie 4
@JackW Ik ben er nu achteraan aan het gaan en ik hoop dan ook zo snel mogelijk terugkoppeling te ontvangen.

In dit topic staat overigens nog een work around: https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/nieuwste-versie-app-start-niet-op-53159

Hi,

Deze workaround is valide maar er moet wel bij worden vermeld dat wanneer je hiervoor kiest dat alle gegevens worden verwijderd zoals je ongeslagen reizen, tickets, favorieten etc.

Er komt een update aan, het is nu nog wachten op Google. Zij moeten onze update nog goedkeuren. Houd je Playstore in de gaten.

gr,

Theo
De workaround werkt idd. Dank zover!
De NS app werkt niet. Krijg steeds melding NS app is gestopt. Wat moet ik doen. Probleem sinds 14-8-19.
De NS app werkt niet, sluit af bij opstarten. Heb hem al verwijderd en nieuwe geïnstalleerd, daarmee gebeurt hetzelfde . Heb een Honor 8.
Mijn NS app werkt ook niet, van de telefoon afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas hij gaat niet een open, gooit me ermeteen uit. Heb een Samsung s9. Erg lastig
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Opnieuw de app geïnstalleerd maar blijft meteen terug gaan naar startscherm.
Zelfde probleem. App start niet...
Zelfde probleem, en dan op de Samsung S9+ direct na de update van gisteren werkte de App niet meer
We werken aan een oplossing. Binnenkort is er een update beschikbaar waardoor alles weer werkt! Voor nu kun je al het cachegeheugen van de app verwijderen. Dat schijnt ook te helpen. 🙂
Ik hoop dat binnenkort snel is want ik heb een 'dagje uit naar keuze kaart' besteld voor morgen. Nog nooit last gehad met deze app.
Reputatie 4
Nieuwe update staat live!
We werken aan een oplossing. Binnenkort is er een update beschikbaar waardoor alles weer werkt! Voor nu kun je al het cachegeheugen van de app verwijderen. Dat schijnt ook te helpen. :)
Niet zo'n handig advies omdat je dan ook al je tickets die je al gekocht had kwijt bent.
Mijn app werkt niet meer maar ik kan het er niet af gooien en opnieuw installeren want mijn treinkaartjes voor volgende week staan erin... ik ga met de trein op vakantie, uitprinten kan ook niet want mijn printer is kapot en heb de kaartjes alleen nog in de app, wat moet ik nu doen?

We werken aan een oplossing. Binnenkort is er een update beschikbaar waardoor alles weer werkt! Voor nu kun je al het cachegeheugen van de app verwijderen. Dat schijnt ook te helpen. :)Niet zo'n handig advies omdat je dan ook al je tickets die je al gekocht had kwijt bent.

Ja dat dus.... maar staan ze er na de update nog wel in dan?
Na de nieuwe update werkt het bij mij weer oef gelukkig zeg
Reputatie 5
HIer werkt het ook weer bij zowel smartphone via eerder genoemde workaround als bij tablet waar gewacht op de update vannacht.

Reageer