beantwoord

Ns app werkt niet


Ala ik de ns app op mijn Samsung opstart. Gooit hij hem er steeds uit.
Weet iemand een oplossing.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 maart 2019, 17:32

Wanneer de app niet goed werkt kun je in eerste instantie proberen de app te sluiten en opnieuw op te starten. Wanneer dit geen oplossing biedt kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Normaliter krijg je dan ook automatisch alle updates en heb je gelijk de nieuwste versie. Als dit ook niet werkt kun je contact opnemen met onze Klantenservice via Sociale Media. We ontvangen dan graag, indien mogelijk, een printscreen van de foutmelding die je krijgt. We kunnen deze dan doorzetten naar de collega's zodat zij een oplossing kunnen vinden. Bij problemen in de app waarbij je wel in de app zelf terecht komt kun je dit ook zelf doen via de Feedbackmogelijkheid in de app.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen FLOTTE en welkom bij de NS Community!

Balen om te lezen dat je de NS App niet aan de praat krijgt. Als ik het goed begrijp wordt de app telkens direct afgesloten nadat je hem opstart, correct? Heb je al geprobeerd om de app volledig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren? Het klinkt namelijk alsof er iets is misgegaan met een installatie of iets dergelijks.
Reputatie 5
Is de app geüpdatet tot de nieuwste versie? Ik heb hier een tijd geleden ook last van gehad, toen met vele andere Samsung gebruikers en dat was nog geen dag later met een nieuwe update opgelost.
Wanneer de app niet goed werkt kun je in eerste instantie proberen de app te sluiten en opnieuw op te starten. Wanneer dit geen oplossing biedt kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Normaliter krijg je dan ook automatisch alle updates en heb je gelijk de nieuwste versie. Als dit ook niet werkt kun je contact opnemen met onze Klantenservice via Sociale Media. We ontvangen dan graag, indien mogelijk, een printscreen van de foutmelding die je krijgt. We kunnen deze dan doorzetten naar de collega's zodat zij een oplossing kunnen vinden. Bij problemen in de app waarbij je wel in de app zelf terecht komt kun je dit ook zelf doen via de Feedbackmogelijkheid in de app.

Reageer