beantwoord

Ns app werkt niet

  • 25 maart 2019
  • 27 reacties
  • 4794 Bekeken

Ala ik de ns app op mijn Samsung opstart. Gooit hij hem er steeds uit.
Weet iemand een oplossing.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 maart 2019, 17:32

Wanneer de app niet goed werkt kun je in eerste instantie proberen de app te sluiten en opnieuw op te starten. Wanneer dit geen oplossing biedt kun je de app verwijderen en opnieuw installeren. Normaliter krijg je dan ook automatisch alle updates en heb je gelijk de nieuwste versie. Als dit ook niet werkt kun je contact opnemen met onze Klantenservice via Sociale Media. We ontvangen dan graag, indien mogelijk, een printscreen van de foutmelding die je krijgt. We kunnen deze dan doorzetten naar de collega's zodat zij een oplossing kunnen vinden. Bij problemen in de app waarbij je wel in de app zelf terecht komt kun je dit ook zelf doen via de Feedbackmogelijkheid in de app.
Bekijk origineel

27 reacties

Ik heb ook nu dezelfde probleem. Ik kan in mijn app niet inloggen en kan mijn producten online ook niet veranderen. How can I keep track of my expenses. Also there is a double charging of bills with different amounts and I have had this for two months now. I mean..... How is this even possible.. My card wasn't even reflecting in the app before I couldn't log in any more. I have called and reported this but have not gotten any clear answer. Except for the storing. 

alles klopt bij mijn ns ,gebruikersnaam wachtwoord alleen schijnt de app te vinden dat ik er niet in mag heel vervelend al verwijderd en er opnieuw opgezet maar helaas.

ik gebruik een samsung note 10

Reageer