beantwoord

NS app werkt niet goed(?)

• 17 juli 2020
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Hii,

ik vroeg me af of meerdere mensen hetzelfde probleem hebben als ik?

Namelijk dat ik de afgelopen dagen constant van de app word afgegooid( uitgelogd) ongeacht of ik WiFi of MB aan heb staan En ik dan een lange tijd niet kan inloggen (paar uur of halve dag) En dan opeens alles weer oké is en het weer opnieuw begint. 

alvast bedankt,

:)

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 juli 2020, 11:16

Goedemorgen Lavendermilk. Dat klinkt als een erg vreemd probleem! Het komt mij ook niet bekend voor, ik ben het zelf in ieder geval niet eerder tegen gekomen. Heb je dit probleem heel toevallig ook al gemeld via de support functie in de app zelf? Zo niet, dan zou ik dat als eerste advies willen geven. Je komt daarmee namelijk rechtstreeks in contact met de ontwikkelaars van onze app. Mocht er echt iets aan de hand zijn met de app en het geen lokaal probleem zijn, dan kunnen zij aan de slag om het probleem op te lossen.

Edit: Ik krijg zojuist een bericht van een collega uit het NS App team dat er inderdaad problemen zijn met het inloggen in de NS App. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Lavendermilk. Dat klinkt als een erg vreemd probleem! Het komt mij ook niet bekend voor, ik ben het zelf in ieder geval niet eerder tegen gekomen. Heb je dit probleem heel toevallig ook al gemeld via de support functie in de app zelf? Zo niet, dan zou ik dat als eerste advies willen geven. Je komt daarmee namelijk rechtstreeks in contact met de ontwikkelaars van onze app. Mocht er echt iets aan de hand zijn met de app en het geen lokaal probleem zijn, dan kunnen zij aan de slag om het probleem op te lossen.

Edit: Ik krijg zojuist een bericht van een collega uit het NS App team dat er inderdaad problemen zijn met het inloggen in de NS App. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Reputatie 7
Badge +3

Er is een hack van 2200 NS klantenaccounts geweest.

Badge +3

Kun je wel gewoon inloggen op de Mijn NS webpagina?

Dan heeft het in ieder geval niets met je account te maken, wellicht met de app want die heeft al een paar dagen kuren (gegevens zoals reishistorie, reisklasse e.d. niet kunnen inzien).

Reageer