Beste antwoord door Stijn NS
Ik zie dat wij nog geen reactie hebben gegeven hier, dus bij deze.
Ik vermoed zelf dat dit inderdaad te maken heeft met de versie van jouw stuurprogramma,@NellyS . Voor mijn huidige telefoon had ik een iPhone 4, die niet hoger ging dan iOS 6. Veel apps, inclusief de nieuwere versie van de NS App, hadden echter iOS 7 of hoger nodig om überhaupt te kunnen functioneren. Dit is uiteindelijk een groot onderdeel geweest in mijn keuze om te upgraden.
Hoogstwaarschijnlijk werkt Android op eenzelfde manier. Het is goed mogelijk dat je nog wel gebruik kan maken van een verouderde versie, maar je zult steeds meer en meer ondersteuning kwijt raken naarmate meer features worden geïntroduceerd in nieuwere versies. Helaas is dit nu eenmaal hoe het werkt.
Bekijk origineel
Ik vermoed zelf dat dit inderdaad te maken heeft met de versie van jouw stuurprogramma,
Hoogstwaarschijnlijk werkt Android op eenzelfde manier. Het is goed mogelijk dat je nog wel gebruik kan maken van een verouderde versie, maar je zult steeds meer en meer ondersteuning kwijt raken naarmate meer features worden geïntroduceerd in nieuwere versies. Helaas is dit nu eenmaal hoe het werkt.