beantwoord

NS reis opslaan in agenda Outlook app

• 20 januari 2019
  • 7 reacties
  • 457 Bekeken

Klopt het dat het niet (meer) mogelijk is om een reis vanuit de NS app direct op te slaan in de agenda van de Outlook app op een Android telefoon?
icon

Beste antwoord door Iris NS 22 januari 2019, 21:05

Wat jammer dat dit niet lukt Eva. Misschien ligt het dan inderdaad aan het type toestel. Zou je dit via de app als feedback (onder het kopje "Over deze app") willen doorgeven? Het komt dan (samen met alle technische gegevens) meteen aan bij de ontwikkelaars van de app.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Bij mij werkt het gewoon. Welke (fout)melding krijg je of wat gebeurt er als je op Agenda tikt?
Goedenavond Eva_Eva!

Wat jammer dat dit nu niet meer lukt. Soms wil het helpen om de app (of misschien beide apps) te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht het probleem dan nog niet opgelost zijn, zou je ons dan inderdaad wat meer kunnen vertellen over de foutmelding die je krijgt?
Hoi Iris,

Ik heb beide apps opnieuw geïnstalleerd, maar helaas heeft het niet geholpen. Ik krijg geen foutmelding te zien, het is gewoon geen optie meer.

Dit krijg ik te zien als ik op Agenda klik (de Outlook app mis ik in dit rijtje):

En dit als ik op Delen klik en vervolgens op het icoon van de Outlook app (dan komt deze tekst dus wel in een Outlook email terecht maar niet in de agenda):

Wat vervelend. Ik heb zelf ook even gekeken en bij mij werkt het ook. Wat voor toestel gebruik je?
Hoi Miriam, ik gebruik een OnePlus 3T met OxygenOS 5.0.8.
Wat jammer dat dit niet lukt Eva. Misschien ligt het dan inderdaad aan het type toestel. Zou je dit via de app als feedback (onder het kopje "Over deze app") willen doorgeven? Het komt dan (samen met alle technische gegevens) meteen aan bij de ontwikkelaars van de app.
Goeie vraag. Is me ook nog niet gelukt...
De NS app gebruikt standaard mijn Google kalender. Na het toevoegen van mijn Google account aan mijn OL kalender, zie ik de toegevoegde NS reizen wel verschijnen.
Niet ideaal, ik weet het.

Reageer