beantwoord

NS reisplanner

  • 16 mei 2015
  • 1 reactie
  • 1847 Bekeken

Ik heb steeds problemen met de reisplanner, wanneer ik klik op "bij geef reis of prijs" of een enter geef gebeurt er niets.
Ik moet dan via omwegen een reis zoeken of via 9292 waar het wel lukt. Wie weet hier een oplossing voor want ik wil
gewoon de reisplanner raadplegen.:?
icon

Beste antwoord door kamcon 16 mei 2015, 19:34

Wat voor apparaat (PC, tablet, telefoon e.d) en browser programma (Internet explorer, chrome, safari e.d.) gaat het?

Ik heb het net met verschillende apparaten en browsers geprobeerd, en dat ging prima. Misschien kun je met één van de volgende acties het probleem oplossen:
- alle andere tabs van het browser programma afsluiten
- afsluiten van het browser programma.
- het hele apparaat opnieuw opstarten.
- verwijderen van geschiedenis en of cookies van het browser programma.
- ander browser programma gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge
Wat voor apparaat (PC, tablet, telefoon e.d) en browser programma (Internet explorer, chrome, safari e.d.) gaat het?

Ik heb het net met verschillende apparaten en browsers geprobeerd, en dat ging prima. Misschien kun je met één van de volgende acties het probleem oplossen:
- alle andere tabs van het browser programma afsluiten
- afsluiten van het browser programma.
- het hele apparaat opnieuw opstarten.
- verwijderen van geschiedenis en of cookies van het browser programma.
- ander browser programma gebruiken.

Reageer