beantwoord

NS reisplanner

• 25 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 561 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoe is het mogelijk dat op NS reisplanner (op 29 juli 2016) een internationale trein in Zutphen genoemd worden terwijl er in Zutphen geen internationale treinen stoppen? Ik vertrok door die fout van Velp naar Zutphen, moest daar met een kerende trein terug naar Arnhem. Waar toen de eerstvolgende trein naar Utrecht vertraagt was omdat die met panne in Nijmegen stond. Ruim een uur vertraging, maar erger nog heel veel reisstress; doe mij liever de auto als vervoersmiddel!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 25 augustus 2016, 17:10

Er passeerde die dag een internationale trein en die heeft per ongeluk een stop gekregen te Zutphen. De trein heeft echter niet op het station gestopt, slechts op een zijspoor. Het spijt mij zeer dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het was echt een incident en ik denk niet dat je het vaker zal meemaken. Ik kan je de trein natuurlijk niet in dwingen, maar hoop dat je het binnenkort nog een keer met oNS aandurft.
Bekijk origineel

1 reactie

Er passeerde die dag een internationale trein en die heeft per ongeluk een stop gekregen te Zutphen. De trein heeft echter niet op het station gestopt, slechts op een zijspoor. Het spijt mij zeer dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het was echt een incident en ik denk niet dat je het vaker zal meemaken. Ik kan je de trein natuurlijk niet in dwingen, maar hoop dat je het binnenkort nog een keer met oNS aandurft.

Reageer