beantwoord

NS Reisplanner

  • 21 september 2017
  • 17 reacties
  • 1771 Bekeken

Reputatie 1
Hallo iedereen.
Ik heb een vraag : waarom blijft de NS reisplanner maar problemen hebben ? Ik krijg nu al poosje dat ik die niet gebruiken kan.
9292 stuurt mij nu andere kant op. Moest van Amersfoort naar Utrecht Overvecht maar 9292 stuurde mij eerst naar Amsterdam.
Lijkt mij beetje omweg, juist als naar Overvecht zo'n fijne trein rijd waar ik als rolstoel gebruiker zelfstandig (met beetje inspanning (lijkt wel therapie)) in kan.
Dat is reden dat ik voornamelijk met sprinter reis, bij NS reisplanner kan je zien wat voor trein (afbeelding) er rijd, bij 9292 niet.

Vind dit forum erg inspirerend, alleen jammer dat er vaak mensen op gaan die graag iemand kwetsen.
Bedenk dan : iemand zonder verstand kan mij (jou) niet kwetsen, iemand met verstand zal mij (jou) niet kwetsen.

Mensen met een handicap zijn ook gewone mensen en soms zelfs menselijker en slimmer.
Ik weet dat ik ouwe bok van 72 ben, maar tracht ten alle tijden mijn humor te bewaren.
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 21 september 2017, 10:59

Wat ontzettend vervelend dat jij een foutmelding krijgt in de NS Reisplanner, Verotel!

Welke Internet Browser gebruik je precies? Ik krijg namelijk op verschillende browsers wel het reisadvies van Amersfoort naar Utrecht Overvecht naar voren. Zou je de reis eens willen plannen in een andere Internet Browser en zou je de cookies eens willen verwijderen? Ik hoor graag van je of het daarna wel gelukt is ;)

Goed om te lezen dat je ons forum inspirerend vindt. Reizigers mogen hier hun mening geven en dat kan soms niet altijd even aardig overkomen. Mocht je toch tegen iets kwetsend aanlopen dan kun je altijd met mij of een andere Moderator contact opnemen.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hoi Verotel,

Wat vreemd dat de NS Reiplanner bij u allerlei problemen geeft. Is dat nog altijd zo? Heeft u een voorbeeld van dag en tijd waarop dit speelde? Wellicht kunnen we dan even meehelpen zoeken of er iets bijzonders aan de hand is!
Reputatie 1
U kunt op dit moment geen reis plannen, probeer het later nog een keer.
Telefonische reisinformatie: 0900-9292 (€ 0,90 p.m.)

Dagelijks bereikbaar van 07.00 tot 21.30 uur.
Internationale reizen

Plannen en boeken via de website van NS International.

Zojuist 08:52 uur 21-09-2017 weer gehad
Reputatie 6
Badge +1
Ik kan zowel op de site als op de app een reis plannen. Van waar naar waar wilde u reizen?
Reputatie 7
Als je een android telefoon hebt: Tip: de Rijden de Treinen app. Heel actueel en wordt door veel treinpersoneel gebruikt. (ook met treintekening :))
Wat ontzettend vervelend dat jij een foutmelding krijgt in de NS Reisplanner, Verotel!

Welke Internet Browser gebruik je precies? Ik krijg namelijk op verschillende browsers wel het reisadvies van Amersfoort naar Utrecht Overvecht naar voren. Zou je de reis eens willen plannen in een andere Internet Browser en zou je de cookies eens willen verwijderen? Ik hoor graag van je of het daarna wel gelukt is ;)

Goed om te lezen dat je ons forum inspirerend vindt. Reizigers mogen hier hun mening geven en dat kan soms niet altijd even aardig overkomen. Mocht je toch tegen iets kwetsend aanlopen dan kun je altijd met mij of een andere Moderator contact opnemen.
Reputatie 6
Helaas hebben wij nog niets gehoord van Verotel, maar hopen wij dat het probleem inmiddels is opgelost. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Ik heb het niet meer geprobeerd, ben inmiddels al naar Overvecht geweest.
Laat het hierbij, zal misschien te maken hebben met nieuwe AV.
Bedankt voor aangeboden hulp.
Mocht er toch nog iets zijn waar we je bij kunnen helpen dan lezen we dat graag 🙂
reisplanner werkt nog steeds niet. zowel op een windows machine als op een Iphone de melding dat een reis plannen momenteel niet mogelijk is. Dat is al zeker een week zo. Via Telefonische reisinformatie: 0900-9292 krijg ik te horen dat ze daar veel meldingen hiervan krijgen.
Reputatie 7
Je zou tussendoor even deze reisplanner kunnen gebruiken
Hier ook 'U kunt op dit moment geen reis plannen, probeer het later nog een keer.'.
Windows 10 pro met Firefox 56.0.2 (64-bits) als browser.
Met Opera werkt het wel.
Vreemd.
Reputatie 6
Excuses voor het late antwoord Jacob, ik wil je graag helpen om te achterhalen wat hier de onderliggende oorzaak van is. Kun jij mij aangeven welke reis jij probeerde te plannen? Dan kijk ik wat hieraan ten grondslag ligt. Het heeft volgens de Reisplannerspecialist geen connectie met het originele probleem in dit topic. Ik hoor het graag van je!
Ah, je mag het ook naar een nieuw topic verplaatsen als dat beter is.
Het rare is dat het niet uitmaakt welke reis ik plan, het werkt helemaal niet. :?
Reputatie 6
Vreemd, ik vraag het bij mijn contactpersoon voor je uit, wellicht dat dit bekende problemen zijn.
Reputatie 6
Update: Mijn contactpersoon binnen de technische afdeling kan niet achterhalen wat het probleem is in jouw situatie Jacob, mijn excuses.
Reputatie 1
Ik heb ontdekt dat als de bestemming op dat moment niet bereikt kan worden, de app op dat traject niet werkt. Vul je andere tijd of andere bestemming in doet die het gewoon weer.

Ik wilde van Utrecht naar Eemshaven. Op tijdstip van reizen reed er geen trein en deed app het ook niet. Dus tijden overnieuw ingevuld en ja hoor, dat komt doordat het nieuwe traject is en aansluiting geeft op de boot.
Reputatie 6
Interessant, dat wist ik ook niet Verotel, bedankt!

Reageer