beantwoord

NS reisplanner app toont niet (mijn) juiste tarief

• 18 november 2017
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb een VDU. Dat heb ik ingesteld bij Instellingen onder Prijzen Product & klasse (VDU 2e klas). Als ik een volledig traject (huisadres tot bestemmingsadres) kies, toont een geplande reis het vol tarief. Alleen als ik een traject station - station kies dan wordt het kortingstarief getoond. Dat kan zeer verwarrend zijn.
Verbeterpunt: Is het niet mogelijk om de prijs per vervoerder apart te vermelden (en zo mogelijk op te tellen)?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 november 2017, 15:29

Goedemiddag fstd en welkom op het NS Serviceforum!

Ik kan me goed voorstellen dat dit inderdaad enigszins verwarrend is. Maar persoonlijk vermoed ik dat er een systeemtechnische reden achter zit. Ik heb de suggestie in ieder geval doorgegeven aan de ontwikkelaars van de app, maar ik wil adviseren om dit zelf ook nogmaals te doen via de Feedback optie in de App zelf! Je komt dan direct in contact met de ontwikkelaars, die je ongetwijfeld wat feedback hierover kunnen geven 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag fstd en welkom op het NS Serviceforum!

Ik kan me goed voorstellen dat dit inderdaad enigszins verwarrend is. Maar persoonlijk vermoed ik dat er een systeemtechnische reden achter zit. Ik heb de suggestie in ieder geval doorgegeven aan de ontwikkelaars van de app, maar ik wil adviseren om dit zelf ook nogmaals te doen via de Feedback optie in de App zelf! Je komt dan direct in contact met de ontwikkelaars, die je ongetwijfeld wat feedback hierover kunnen geven 🙂

Reageer