NS reisplanner app werkt niet 100%

• 24 maart 2017
  • 7 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 2
Er is sinds 21:20 geen treinverkeer tussen Bergen op Zoom en Goes door een aanrijding. In de reisplanner app staat dit al wel bij de storingen, echter bij de reisplanner zelf wordt de storing niet weergegeven en rijden alle treinen als gepland. Slechte zaak als men de planner raadpleegt en dus er vanuit gaat dat alles normaal rijdt -> het is ondertussen 21:40'en de planner geeft het nog steeds niet aan.

7 reacties

Goedemiddag PaulBSA, ik zie inderdaad dat deze verstoring niet in de reisplanner terecht is gekomen. Wat hier exact de reden van is, zal ik even na moeten vragen, ik ga het in ieder geval aankaarten bij de afdeling die hierover gaat.
Reputatie 2
Dank je wel Chiel. Ik hoop dat er iets mee gedaan wordt aangezien de reizigers geadviseerd wordt de reisplanner te raadplegen, ook bij verstoringen. Dan moet de informatie die hier gegeven wordt wel kloppen.
Ik heb inmiddels overleg gehad met de afdeling die hierover gaat PaulBSA, en die gaven aan dat de verstoring intern doorgezet zou zijn. Dan moet hij ook in de reisplanner verschijnen, ik begrijp dat dat niet het geval is geweest? Ik zal het voor de zekerheid nog even verder bespreken en aankaarten zodat het de volgende keer wel goed gaat.
Reputatie 2
Ik heb de planner om 22:15 nog gecheckt en toen was de verstoring nog steeds niet verschenen en reden de treinen gewoon volgens dienstregeling. Onder "storingen" kon je de verstoring wel vinden en stond vermeld dat deze tot 23:30 zou duren. Er is dus schijnbaar iets misgegaan bij het doorzetten van de storing in de app. Een goede zaak om het nogmaals verder te bespreken en/of aan te kaarten.
Als ik dit zo lees dan denk ik dat ook inderdaad. De melding ga ik intern doorzetten. Hopelijk ervaar je hier snel verbetering in!
Ik heb hier ook last van bij storingen.
Ook vind ik het lastig om te bepalen via welke route ik om moet reizen, zoals bijvoorbeeld eergisteren bij een defecte spoorbrug. De reisplanner app is hier niet erg handig mee.
Snap ik @kaas. Ben je bekend met onze twitter pagina? Hier kunnen wij je altijd snel helpen aan de juiste informatie.

Reageer