beantwoord

NS Reisplanner - graag alleen treinen

• 2 april 2020
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Hoe kan ik de NS Reisplanner (site én app) zó instellen dat deze enkel treinreizen laat zien? Nu krijg ik ook allerlei bus-opties waar ik niet op zit te wachten.

Het aanvinken van ‘Alleen sprinters’ werkt niet (bus én intercity blijven zichtbaar), en ook ‘Altijd Vrij of Trein Vrij abonnement’ heeft geen invloed op de resultaten.

Alvast bedankt!

Groeten,

Bas.

icon

Beste antwoord door loklok8 2 april 2020, 09:46

Er waren de afgelopen dagen wat hardnekkige storingen in de NS app waardoor er onjuiste reisinformatie gegeven werd. De app haalt nu direct informatie bij 9292.nl vandaan waardoor de reisplanner nu voor grotendeels klopt. Het probleem daarbij is inderdaad dat er ook niet-trein reizen weergeven worden.

U kunt beter gebruik maken van de website of app van 9292.nl en bij ‘extra opties’ de bus, tram en metro uitzetten. Voor de NS app is er op dit moment geen manier om de bus, tram en metro uit te zetten.

Bekijk origineel

2 reacties

Dank voor je snelle reactie! Het was me al opgevallen dat dit pas sinds kort is - goed om de achtergrond te begrijpen en wat het alternatief is.

Reputatie 7
Badge +1

Er waren de afgelopen dagen wat hardnekkige storingen in de NS app waardoor er onjuiste reisinformatie gegeven werd. De app haalt nu direct informatie bij 9292.nl vandaan waardoor de reisplanner nu voor grotendeels klopt. Het probleem daarbij is inderdaad dat er ook niet-trein reizen weergeven worden.

U kunt beter gebruik maken van de website of app van 9292.nl en bij ‘extra opties’ de bus, tram en metro uitzetten. Voor de NS app is er op dit moment geen manier om de bus, tram en metro uit te zetten.

Reageer