beantwoord

NS reisplanner spoort letterlijk niet

• 25 februari 2019
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 1
Zondagavond 21:12, van halte Tilburg naar station Wormerveer. Op de pc geeft de planner het goede advies, maar op de app spoort vanaf Zaandam niet meer. Ik dacht eerst aan een verstoring, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik heb gereisd van

Tilburg v 21:13
Den Bosch v 21.38
Utrecht v 22:09
Zaandam v 22:55
Wormerveer a 23:04

Gelukkig wist ik dat de reis zo mogelijk was en vond het reisadvies op de app wel grappig, maar als je dat niet weet is dit advies natuurlijk erg kwalijk. Zie de screenshots.

icon

Beste antwoord door Slidestops 25 februari 2019, 11:59

U kunt de app op 2 manieren gebruiken; als reisplanner van station naar station of als ov-planner van adres naar adres. In dit geval gebruikt u de 2e, daar kunnen inderdaad rare adviezen uitkomen. Om dit te voorkomen, zorg er dan voor dat u bij het invullen van de haltes altijd het treinstation aanklikt 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
U kunt de app op 2 manieren gebruiken; als reisplanner van station naar station of als ov-planner van adres naar adres. In dit geval gebruikt u de 2e, daar kunnen inderdaad rare adviezen uitkomen. Om dit te voorkomen, zorg er dan voor dat u bij het invullen van de haltes altijd het treinstation aanklikt 🙂
Reputatie 1
U kunt de app op 2 manieren gebruiken; als reisplanner van station naar station of als ov-planner van adres naar adres. In dit geval gebruikt u de 2e, daar kunnen inderdaad rare adviezen uitkomen. Om dit te voorkomen, zorg er dan voor dat u bij het invullen van de haltes altijd het treinstation aanklikt :)

Beste Slidestops, ik had juist treinstation Wormerveer aangetikt, de planner geeft nog een optie, Wormerveer station-halte, en dan geeft hij het goede reisadvies. Maar je mag toch verwachten als je Wormerveer aantikt waarbij staat treinstation, dat dit de juist locatie is als je naar station Wormerveer wilt en dat Wormerveer Halte-station mogelijk naar een bushalte verwijst. In de planner is het nu precies andersom.
Hallo eline.kleibrink,

Ik snap dat dit voor verwarring kan zorgen. Wordt het nu wel goed weergegeven in de planner? Mocht dit nog niet het geval zijn dan raad ik je aan dit via de app door te geven aan de ontwikkelaars.

Reageer