beantwoord

NS reisplanner start niet op

• 14 augustus 2019
  • 51 reacties
  • 5212 Bekeken

De ns reisplanner start niet meer op na de laatste update van 3 aug. 2019 , ik gebruik android 7.0 met een Samsung.. jammer de app deed het perfect. En nu helaas niks meer
icon

Beste antwoord door TheoSu 16 augustus 2019, 10:57

Het begint nu erg irritant te worden. Wanneer doen jullie er iets aan????? Ik wordt nu belemmerd in mijn reisgenot
Beste @gharryh ,

De update is inmiddels beschikbaar. We raden je aan om de app te updaten. Mocht je nog steeds last van hebben dan raden we je aan om een mail te sturen naar app@ns.nl

Met vriendelijke groet,

Theo
Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 1
Voor mij ook dezelfde problemen. Update vannacht 13-14 Aug. Sony Xperia X compact. Reinstall van app helpt niet. Crash bij openen

Erg lastig, please fix of een rollback!
Reputatie 2
Bij IOS loopt hij nu steeds vast!
Ah bah, wat irritant. De app gebruiken jullie natuurlijk superveel! Ik heb even gemaild om te vragen wat er aan de hand is. 🙂
Bij mij start hij ook niet op na de nieuwste update op mijn Android telefoon. Ik gebruik de app meerdere keren per dag, dus graag zo spoedig mogelijk oplossen!
Bij mij hetzelfde probleem na de update! Android 9.1.0
No steeds? Als het goed is staat er een update klaar en werkt de app weer.
Ook na herinstallatie crashed de app nog steeds. Motorola G5 Plus. Android 8.1.0. Graag een fix.
Zie workaround bij https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/nieuwste-versie-app-start-niet-op-53159
Goed om te lezen dat je een workaround hebt gevonden @Jos Z! Maar dit moet natuurlijk niet de norm zijn. Zijn er nog andere die nog steeds niet de app kunnen openen (@Jurski @Rbx84 @duinsel)? Dan ga ik er namelijk weer even achteraan.
Bij mij crasht de NS app ook meteen na het openen. Herinstallatie heeft helaas niet geholpen.
Reputatie 4
Zie workaround bij https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/nieuwste-versie-app-start-niet-op-53159
Hi,

Deze workaround is valide maar er moet wel bij worden vermeld dat wanneer je hiervoor kiest dat alle gegevens worden verwijderd zoals je ongeslagen reizen, tickets, favorieten etc.

Er komt een update aan, het is nu nog wachten op Google. Zij moeten onze update nog goedkeuren. Houd je Playstore in de gaten.

gr,

Theo
Goed om te lezen dat je een workaround hebt gevonden @Jos Z! Maar dit moet natuurlijk niet de norm zijn. Zijn er nog andere die nog steeds niet de app kunnen openen (@Jurski @Rbx84 @duinsel)? Dan ga ik er namelijk weer even achteraan.
Helaas opent de app bij mij nog steeds niet.

Goed om te lezen dat je een workaround hebt gevonden @Jos Z! Maar dit moet natuurlijk niet de norm zijn. Zijn er nog andere die nog steeds niet de app kunnen openen (@Jurski @Rbx84 @duinsel)? Dan ga ik er namelijk weer even achteraan.Helaas opent de app bij mij nog steeds niet.

Bij mij nog steeds niet helaas.
Dat is wel balen @Rbx84 en @Jurski! Zoals hierboven te lezen is TheoSu en zijn team bezig met een update op de store te krijgen zodat dit verholpen wordt. Dus het is nog even wachten daarop. Mijn excuses voor het ongemak!
Ook hier problemen met de app. Hij start niet op, heb hem opnieuw geïnstalleerd en nog steeds niets. Moet over een uurtje weg en mijn treinkaartjes zitten ook op de app.
Reputatie 4
@Ilona83 Heb je de pdf nog of de link naar de kaartjes om die alsnog te downloaden? Dan kun je namelijk ook gewoon de pdf op je telefoon laten zien en die kun je ook gebruiken om de poortjes te openen.

Bij mij werkte het gisteren nog wel, maar nu niet meer goed. Kan dit niet gewoon teruggezet worden naar de oude app? Die werkte wel en op dit moment krijgen jullie de nieuwe app blijkbaar niet werkend.
Ook mijn NS app op android crasht. Zojuist (10:13h) opnieuw geïnstalleerd...helpt niet.
HIer hetzelfde probleem. Al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas zonder resultaat. Gaat dit nog lang duren?
Ik heb ook hetzelfde probleem. Sinds gisteren start de NS app op mijn Android 8.1.0 op met een crash 'NS is gestopt'. Mijn telefoon herstarten heeft niet geholpen. De NS app is recentelijk automatisch geupdate.
Ik wacht ook met smacht op een nieuwe versie!
Hetzelfde probleem hier😏
Hier ook 🙃
Ook bij mij start de app na de update niet meer op.
Heb een Samsung galaxy s9 met android 9.
Hier hetzelfde probleem.
Dat is toch wel een behoorlijk amateur hour dat zo'n veelgebruikte app niet robuust getest wordt vóór een update wordt uitgerold....
Er komt binnenkort een update beschikbaar waardoor de app weer naar behoren zou moeten werken! 🙂
Dat zeiden ze gisteren ook dat er een update beschikbaar komt,maar nog steeds niks. Gaan jullie hem eerst testen voor hij er op komt te staan.!!!!!!!

Reageer