beantwoord

NS reisplanner start niet op

  • 14 augustus 2019
  • 51 reacties
  • 5791 Bekeken

De ns reisplanner start niet meer op na de laatste update van 3 aug. 2019 , ik gebruik android 7.0 met een Samsung.. jammer de app deed het perfect. En nu helaas niks meer
icon

Beste antwoord door TheoSu 16 augustus 2019, 10:57

Het begint nu erg irritant te worden. Wanneer doen jullie er iets aan????? Ik wordt nu belemmerd in mijn reisgenot

Beste @gharryh ,



De update is inmiddels beschikbaar. We raden je aan om de app te updaten. Mocht je nog steeds last van hebben dan raden we je aan om een mail te sturen naar app@ns.nl



Met vriendelijke groet,



Theo
Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 4
De update is inmiddels beschikbaar via Google Play, en de app werkt bij mij nu weer als vanouds.☺️👍
Reputatie 4
Zie workaround bij https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/nieuwste-versie-app-start-niet-op-53159
Hi,

Deze workaround is valide maar er moet wel bij worden vermeld dat wanneer je hiervoor kiest dat alle gegevens worden verwijderd zoals je ongeslagen reizen, tickets, favorieten etc.

Er komt een update aan, het is nu nog wachten op Google. Zij moeten onze update nog goedkeuren. Houd je Playstore in de gaten.

gr,

Theo
Goed om te lezen dat je een workaround hebt gevonden @Jos Z! Maar dit moet natuurlijk niet de norm zijn. Zijn er nog andere die nog steeds niet de app kunnen openen (@Jurski @Rbx84 @duinsel)? Dan ga ik er namelijk weer even achteraan.
Helaas opent de app bij mij nog steeds niet.
Reputatie 2
Vannacht de update gekregen, en deze lijkt inderdaad het probleem te verhelpen voor mij, de app start weer op.
Bij mij ook weer na de update. Opgelost
Vanacht de bevestigingmail ontvangen. Kaartje gedownload naar de NS app. Eerste poging mislukte maar na de update wel. Pffeeww.
Het begint nu erg irritant te worden. Wanneer doen jullie er iets aan????? Ik wordt nu belemmerd in mijn reisgenot
Reputatie 4
Het begint nu erg irritant te worden. Wanneer doen jullie er iets aan????? Ik wordt nu belemmerd in mijn reisgenot
Beste @gharryh ,

De update is inmiddels beschikbaar. We raden je aan om de app te updaten. Mocht je nog steeds last van hebben dan raden we je aan om een mail te sturen naar app@ns.nl

Met vriendelijke groet,

Theo
Reputatie 4
Fijn om te lezen dat de update werkt☺️
Reputatie 6
Badge
De app draait weer als een zonnetje, nadat ik hem handmatig heb geüpdatet! 😃

Goed om te lezen dat je een workaround hebt gevonden @Jos Z! Maar dit moet natuurlijk niet de norm zijn. Zijn er nog andere die nog steeds niet de app kunnen openen (@Jurski @Rbx84 @duinsel)? Dan ga ik er namelijk weer even achteraan.Helaas opent de app bij mij nog steeds niet.

Bij mij nog steeds niet helaas.
Dat is wel balen @Rbx84 en @Jurski! Zoals hierboven te lezen is TheoSu en zijn team bezig met een update op de store te krijgen zodat dit verholpen wordt. Dus het is nog even wachten daarop. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 6
Wat heerlijk. Bij mij deed de NS planner het gisteren nog steeds want de update had die nog niet gepakt door gebrek aan wifi. Maar gisterenavond pakte die via wifi die foute update en nu doet de planner het dus niet en moet ik vanavond maar weer de volgende update installeren...
Badge
Mijn vader heeft hetzelfde euvel en kon daardoor zijn mobiele ticket dat hij net had besteld, niet openen. Gelukkig had hij nog nét genoeg tijd (en het geluk van een printer bij de hand!) om het ticket uit te printen en daarmee op de fiets naar het station te sprinten.

Wat ik me nu afvraag: als je nietsvermoedend een ticket in de app hebt geladen (niet geprint) vóór de gewraakte update, vervolgens op reis gaat, dan komt de conducteur langs en crasht de app ineens bij het opstarten omdat die update automatisch is doorgevoerd... Krijg je dan een smakelijke UvB gepresenteerd (want "reiziger heeft verantwoordelijkheid voor een toonbaar ticket te zorgen" en zo)? Of kan je dat verhalen op NS omdat het hún update is die voor een niet-functionerende app zorgt?
hij doet het weer, gelukkig.
Ook hier problemen met de app. Hij start niet op, heb hem opnieuw geïnstalleerd en nog steeds niets. Moet over een uurtje weg en mijn treinkaartjes zitten ook op de app.
@Ilona83 Heb je de pdf nog of de link naar de kaartjes om die alsnog te downloaden? Dan kun je namelijk ook gewoon de pdf op je telefoon laten zien en die kun je ook gebruiken om de poortjes te openen.

Bij mij werkte het gisteren nog wel, maar nu niet meer goed. Kan dit niet gewoon teruggezet worden naar de oude app? Die werkte wel en op dit moment krijgen jullie de nieuwe app blijkbaar niet werkend.
Ook mijn NS app op android crasht. Zojuist (10:13h) opnieuw geïnstalleerd...helpt niet.
HIer hetzelfde probleem. Al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas zonder resultaat. Gaat dit nog lang duren?
Ik heb ook hetzelfde probleem. Sinds gisteren start de NS app op mijn Android 8.1.0 op met een crash 'NS is gestopt'. Mijn telefoon herstarten heeft niet geholpen. De NS app is recentelijk automatisch geupdate.
Ik wacht ook met smacht op een nieuwe versie!
Hetzelfde probleem hier😏
Hier ook 🙃
Reputatie 2
Voor mij ook dezelfde problemen. Update vannacht 13-14 Aug. Sony Xperia X compact. Reinstall van app helpt niet. Crash bij openen

Erg lastig, please fix of een rollback!
Reputatie 2
Bij IOS loopt hij nu steeds vast!
Ook bij mij start de app na de update niet meer op.
Heb een Samsung galaxy s9 met android 9.

Reageer