NS app werkt reis planner niet
mals ik een tijd selecteer in de ochtend of middag geeft hij de laatste dagen in december aan van 23:57 tot 00:14
terwijl ik duidelijk een tijdstip in de ochtend aangeef
dit doet hij nu al een week lang
NS app werkt reis planner niet
mals ik een tijd selecteer in de ochtend of middag geeft hij de laatste dagen in december aan van 23:57 tot 00:14
terwijl ik duidelijk een tijdstip in de ochtend aangeef
dit doet hij nu al een week lang
U moet bij Opties uitzetten dat u alleen reizen met een Sprinter wil zien.
U moet bij Opties uitzetten dat u alleen reizen met een Sprinter wil zien.
En nog wat andere opties, waaronder ‘Toon alleen toegankelijke reizen’, dan kan je vanaf 6:34 elk half uur op pad.
Daarvoor is het niet nodig Toon alleen toegankelijke reizen uit te zetten. Met die optie ingeschakeld verschijnt bij elke reismogelijkheid de tekst “In en/of uitstap met NS Reisassistentie", maar de reismogelijkheden worden wel getoond.
Daarvoor is het niet nodig Toon alleen toegankelijke reizen uit te zetten. Met die optie ingeschakeld verschijnt bij elke reismogelijkheid de tekst “In en/of uitstap met NS Reisassistentie", maar de reismogelijkheden worden wel getoond.
Ja, mijn (Android) app vindt dat ook, maar springt bij zonder/met assistentie naar een advies van 7:04.
Maakt niet uit, de eerste mogelijkheid is gewoon 6:34 morgenochtend.
En maar liefst 4 ‘opties’ zoals in de screenshot van
Beetje onzinnig dus voor Hdr-Sgn (treinadvies zonder BTM en zo). Ik zou de NS app even verwijderen en opnieuw installeren, of inderdaad kijken wat er bij Opties (4) aan/ingesteld staat.
Beste antwoord gaat naar
Edit voor moderator: ik wilde het eerdere antwoord van Tochjo markeren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.