beantwoord

ns reisplanner werkt niet

  • 17 December 2021
  • 4 reacties
  • 1138 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

NS app werkt reis planner niet 

mals ik een tijd selecteer in de ochtend of middag geeft hij de laatste dagen in december aan van 23:57 tot 00:14 

terwijl ik duidelijk een tijdstip in de ochtend aangeef 

dit doet hij nu al een week lang 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 17 December 2021, 20:31

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

U moet bij Opties uitzetten dat u alleen reizen met een Sprinter wil zien.

Badge +3

U moet bij Opties uitzetten dat u alleen reizen met een Sprinter wil zien.

En nog wat andere opties, waaronder ‘Toon alleen toegankelijke reizen’, dan kan je vanaf 6:34 elk half uur op pad.

Badge +3

Daarvoor is het niet nodig Toon alleen toegankelijke reizen uit te zetten. Met die optie ingeschakeld verschijnt bij elke reismogelijkheid de tekst “In en/of uitstap met NS Reisassistentie", maar de reismogelijkheden worden wel getoond.

Badge +3

Daarvoor is het niet nodig Toon alleen toegankelijke reizen uit te zetten. Met die optie ingeschakeld verschijnt bij elke reismogelijkheid de tekst “In en/of uitstap met NS Reisassistentie", maar de reismogelijkheden worden wel getoond.

Ja, mijn (Android) app vindt dat ook, maar springt bij zonder/met assistentie naar een advies van 7:04.

Maakt niet uit, de eerste mogelijkheid is gewoon 6:34 morgenochtend.

En maar liefst 4 ‘opties’ zoals in de screenshot van @RvO krijg ik er niet uit, tenzij ik ook nog een ‘via' station invul, of extra overstaptijd (welke overstap?)

Beetje onzinnig dus voor Hdr-Sgn (treinadvies zonder BTM en zo). Ik zou de NS app even verwijderen en opnieuw installeren, of inderdaad kijken wat er bij Opties (4) aan/ingesteld staat.

Beste antwoord gaat naar @Tochjo met als tip van mij, gebruik de app van Rijdendetreinen of desnoods die van 9292 (onderaan de pagina staan de app linkjes).

Edit voor moderator: ik wilde het eerdere antwoord van Tochjo markeren.

Reageer