beantwoord

NS ticket

• 8 maart 2019
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

Heyhey, even een vraagje,
Ik heb zojuist een ticket gekocht van Deurne naar Maastricht via de NS reisplanner. Hiervoor moet ik overstappen en een keer met de bus reizen. Zit dit bij het ticket inbegrepen, of moet ik hier nog een appart ticket voor kopen?
icon

Beste antwoord door Loes 8 maart 2019, 14:32

Ik weet niet wanneer u gaat reizen, maar als er werkzaamheden zijn, dan vervangt de bus de trein en is het kaartje dus in die bus gewoon geldig.
Bekijk origineel

7 reacties

Ik weet niet wanneer u gaat reizen, maar als er werkzaamheden zijn, dan vervangt de bus de trein en is het kaartje dus in die bus gewoon geldig.
Badge +3
Er zijn dit weekend werkzaamheden tussen Roermond en Sittard. De bussen zijn geregeld door NS en daar kan je gewoon instappen.Volg de gele borden 'Naar de NS Bus' of vraag hulp aan iemand met een geel hesje.

Als je op een chipkaart reist dan kan je het beste in Roermond even uitchecken, want Sittard heeft poortjes (ook al zal er daar wel eentje open staan voor doorgaande reizigers).

Let dan wel op Arriva/NS als je daar weer incheckt om verder te reizen (met de trein),
Hoi Robinkeunen welkom op onze NS Community!

Ik zie dat Loes en Robert B al hebben gereageerd met de juiste antwoorden, bedankt! Weet je nu voldoende?
Hoi Robinkeunen welkom op onze NS Community!

Ik zie dat Loes en Robert B al hebben gereageerd met de juiste antwoorden, bedankt! Weet je nu voldoende?

Ik weet nu inderdaad dat er dit weekend werkzaamheden waren, maar zijn die er dinsdag ook? (Dan reis ik)
Als je op een chipkaart reist dan kan je het beste in Roermond even uitchecken, want Sittard heeft poortjes (ook al zal er daar wel eentje open staan voor doorgaande reizigers).

Je moet, ook als je in een NS-bus zit, toch ook ingecheckt zijn?
Robinkeunen, dinsdag zijn hier geen werkzaamheden. Goede reis alvast!
Reputatie 3

Je moet, ook als je in een NS-bus zit, toch ook ingecheckt zijn?

Eigenlijk wel ja, maar helaas maak ik ook te vaak mee dat er bij werkzaamheden niet op alle stations een poortje open is. Op de vervangende bus wordt ook nooit gecontroleerd en uitchecken en weer inchecken is dan de meest veilige keuze.

Voor een e-ticket gekocht via de reisplanner maakt het eigenlijk niet uit en nu al helemaal niet omdat er dinsdag geen werkzaamheden zijn.

Reageer