beantwoord

Op computer geplande reis opslaan, zodat hij in de app is terug te vinden.

• 12 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Regelmatig plan ik op de laptop NS Reisplanner mijn reis. Dit omdat het duidelijker en makkelijker is dan op de app.
Waar kan ik deze geplande reis opslaan, zodat ik hem op de app terug kan vinden???

Zoals bv bij TOMTOM My Drive.

Graag jullie reactie? Voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 12 augustus 2019, 19:45

Goedenavond BCVL en welkom bij de NS Community!

Dit is helaas niet mogelijk. Als je een reis in de App wilt opslaan, zul je hem ook in de App zelf moeten opzoeken en dan via de App opslaan.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond BCVL en welkom bij de NS Community!

Dit is helaas niet mogelijk. Als je een reis in de App wilt opslaan, zul je hem ook in de App zelf moeten opzoeken en dan via de App opslaan.
OK, duidelijk:(
Dank voor de wel èrg snelle reactie.
Dit topic lijkt me overigens wel iets voor de NS om over na te denken, Ik denk, dat meerdere reizigers dit zullen waarderen.
Het digitaal opslaan van bepaalde reizen via bijvoorbeeld je Mijn NS account is inderdaad iets wat vaker langs komt als wens. Voor zover ik weet is dit vooralsnog niet mogelijk omdat de reizen in de app offline worden opgeslagen, lokaal. Dit zodat opgeslagen reizen ook nog raad te plegen zijn wanneer iemand geen internet meer heeft.

Suggesties over het gebruik van de app kun je veelal het beste (ook) zelf via de App doorgeven, via de feedback optie. Zo komt je feedback direct bij de ontwikkelaars terecht. 🙂
Badge +3
Er is inderdaad al vaker naar gevraagd, zoiets als 'Opslaan in Mijn NS' zodat je ze op elk apparaat kunt raadplegen. Zal vast wel ergens op het lijstje van de ontwikkelaars staan inmiddels. Je kunt ook mailen, volgens mij naar m-lab@ns.nl

Reageer