beantwoord

Optie "treinen met toeslag niet weergeven" verdwenen

• 7 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 1
In de NS- Reisplanner kan ik de optie om treinen met toeslag weg te laten niet meer vinden. De NS- wil mij volgende week zaterdag van Wormerveer naar Breda alleen met toeslag vervoeren, of met het boemeltje van Wormerveer naar Rotterdam, maar dat zie ik niet zo zitten.
icon

Beste antwoord door ravitsec 8 oktober 2018, 09:02

Dit komt doordat er werkzaamheden zijn tussen Haarlem en Leiden. Hierdoor kan de intercity van Amsterdam via Haarlem naar Rotterdam en Vlissingen niet rijden. Je zou eventueel wel met sprinters via Schiphol kunnen, maar in dit geval blijkt dus dat ten alle tijde de reistijd het snelst is door de intercity direct te nemen of de boemel van wormerveer naar rotterdam.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Dit komt doordat er werkzaamheden zijn tussen Haarlem en Leiden. Hierdoor kan de intercity van Amsterdam via Haarlem naar Rotterdam en Vlissingen niet rijden. Je zou eventueel wel met sprinters via Schiphol kunnen, maar in dit geval blijkt dus dat ten alle tijde de reistijd het snelst is door de intercity direct te nemen of de boemel van wormerveer naar rotterdam.
Ik ben bang dat het boemeltje naar Rotterdam de snelste optie naast de Intercity Direct met toeslag is. Ik snap dat je dit liever anders had gezien want dat hadden wij ook, maar het is helaas niet anders.

Reageer