beantwoord

Oude NS Reisplanner App voor iOS 7.1.2 (iPhone 4) nog beschikbaar?

• 21 november 2016
  • 3 reacties
  • 609 Bekeken

Beste NS,

Is ergens nog een oude werkende versie van de NS Reisplanner app te downloaden?
Die werkt op iPhone 4 (iOS 7.1.2)

Huidige versie is iOS 8 vereist.

Alvast dank voor jullie snelle en heldere antwoord.
mvg
Floris
icon

Beste antwoord door Slidestops 21 november 2016, 14:43

Misschien werkt dit voor je: http://rpln.nl/
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De enige manier is denk ik dat u een oude backup heeft waar deze app op staat en daarmee uw iPhone 4 (middels iTunes) herstelt. Apple verstrekt bij mijn weten geen oude versies maar dit zou kunnen werken. Het iOS van de iPhone 4 kunt u niet verder vernieuwen dan naar versie 7.1.2. We zijn inmiddels bij versie 10.1.1.

Het is in uw geval dus verstandig de laatste backup te laden en die verder te gebruiken. die blijven werken. In de praktijk zullen nieuwe apps niet meer te installeren zijn, als ze gebruik maken van features van een hoger iOS.

Slidestops geeft hieronder een workaround. Dit is bijvoorbeeld ook bruikbaar voor de Windowsphone en is vaak een handige oplossing. Feitelijk maakt u gebruik van de browser en Safari werkt gewoon op uw iPhone4.
Reputatie 7
Misschien werkt dit voor je: http://rpln.nl/
De enige manier is denk ik dat u een oude backup heeft waar deze app op staat en daarmee uw iPhone 4 (middels iTunes) herstelt. Apple verstrekt bij mijn weten geen oude versies maar dit zou kunnen werken. Het iOS van de iPhone 4 kunt u niet verder vernieuwen dan naar versie 7.1.2. We zijn inmiddels bij versie 10.1.1

Het is in uw geval dus verstandig de laatste backup te laden en die verder te gebruiken. die blijven werken. In de praktijk zullen nieuwe apps niet meer te installeren zijn, als ze gebruik maken van features van een hoger iOS.

Slidestops geeft hieronder een workaround. Dit is bijvoorbeeld ook bruikbaar voor de Windowsphone en is vaak een handige oplossing. Feitelijk maakt u gebruik van de browser en Safari werkt gewoon op uw iPhone4.

Dank voor de reacties.
Heb nog een versie Reisplanner 3.2.ipa kunnen vinden op m'n oudere laptop.

Weet iemand of er nog een recentere versie dan 3.2 is die nog werkt met iOS 7.1.2?

Reageer