ouwe koek app

• 11 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ergernis over het niet updaten van de actuele tijden en de omroeper die geen informatie geeft behalve "raadplege de app"

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Ergernis over het niet updaten van de actuele tijden en de omroeper die geen informatie geeft behalve "raadplege de app"

Sorry @Update met zo'n berichtje kunnen we niets. Wat is het probleem en geef een voorbeeld.
Beste Update, welkom bij de NS Community.

Ik word inderdaad ook niet veel wijzer van je bericht. Ben je ontevreden over de app? Kan je wat specifieker zijn? Dan kan de Community met je meedenken.
Kijk, dat jullie niets wijzer worden van mijn bericht lijkt wel erg op de berichtgeving die jullie verzorgen bij het omroepen van informatie op het station bij een storing en de "app" die je dan zou moeten raadplegen. Of de reisplanner (ik neem aan dat dit de App is). 5 10 2019 blijkt er storing op het HSL traject dus de IC direct van Rdam CS naar Schiphol rijd niet. Door de omroeper wordt dit omgeroepen, ook monitoren op Rdam CS vermelden de trein niet, echter mijn reisplanner wel!. Dus als de omroeper zegt dat je de App moet raadplegen, wat wordt er dan bedoeld?
Reputatie 7
Badge
Kijk, dat jullie niets wijzer worden van mijn bericht lijkt wel erg op de berichtgeving die jullie verzorgen bij het omroepen van informatie op het station bij een storing

Hij is leuk, @Update niemand is perfect 😀

Had je bij het raadplegen van de App/Reisplanner deze wel ververst of de reis opnieuw ingevoerd.
Heb zelf de ervaring dat de Reisplanner zich erg snel aanpast bij veranderingen in de dienstregeling.
Kan je wat specifieker zijn? Dan kan de Community met je meedenken.

Reageer