beantwoord

Overstap 2 min zelfde perron niet getoond

Reputatie 1
Reis: Bijlmer - Den Haag HS
Overstap: Adam Zuid
Aankomst Adam Zuid: 17:03
Vertrek Adam Zuid: 17:05

Later in de avond wordt de overstap wel getoond, zie bijv reis 18:28.

Vraag: Waarom wordt deze niet getoond?
icon

Beste antwoord door Sycorax 17 april 2018, 18:09

Dit is een 'overstap' die toevallig zo is ontstaan door het inpassen van alle treinseries rond Schiphol. Deze aansluiting is dus niet gepland en zal men dus ook niet tonen in de reisplanner, omdat er dan ook geen overstap 'gemist' kan worden. In de avond acht men deze overstap kennelijk wel haalbaar genoeg om te tonen.
Bekijk origineel

11 reacties

Ik kan dit niet verklaren. Op dit moment zie ik deze reis wel via onze Reisplanner. Heb je deze reis via de Reisplanner app opgezocht of via onze website?
Reputatie 4
Dit is een 'overstap' die toevallig zo is ontstaan door het inpassen van alle treinseries rond Schiphol. Deze aansluiting is dus niet gepland en zal men dus ook niet tonen in de reisplanner, omdat er dan ook geen overstap 'gemist' kan worden. In de avond acht men deze overstap kennelijk wel haalbaar genoeg om te tonen.
Reputatie 1
Reisplanner. Screenshots zijn van gisteren.
Reputatie 1
Beste Sycorax,
Dank voor je reactie. Kan je je uitleg toelichten. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Dank
Daniel
Wellicht even de reisplanner verwijderen als deze op je telefoon staat en dan opnieuw installeren en als dan het resultaat hetzelfde is even vermelden welk type besturingssysteem je op de telefoon hebt met de versie erbij.

De reis met de korte overstap van 2 minuten zie ik wel als ik in de reisplanner via de computer kijk.
Reputatie 4
Mijn eerdere verklaring gaat denk ik niet op. Zoals JBa vermeldt kan het aan je besturingssysteem liggen. Ik zie de overstap wel de hele dag door (Android 7.1.1, Reisplanner Xtra 5.0)
Reputatie 7
Badge +3
Toch raar dat zoiets af zou hangen van een app- of os-versie. De reis wordt toch niet lokaal in de app gepland/berekend neem ik aan?
Er draaien zoals ik begrepen heb momenteel verschillende systemen waar de informatie uit komt, volgens mij is het verschillend tussen android en ios maar weet er niet het fijne van.
Reputatie 1
En weer staat de verbinding er niet op.

Reputatie 1
En de andere bijlage

Ik heb hem meteen ook even gekeken en zag inderdaad ook dat de 2 minuten overstap op hetzelfde perron niet werd weergegeven terwijl deze overstap natuurlijk haalbaar was. Bugje ???

Ik heb op de android versie gekeken met overstap tijd op Direct (0 minuten)

Reageer