Vandaag maar liefst een uur vertraging opgelopen omdat de NS app foutieve reisinfo geeft. Op Amsterdam centraal overstap gemist ivm verkeerd perron en in Lelystad blijkt de sprinter helemaal niet te rijden en kun je een half uur wachten. Dat had ik liever blijven zitten in de IC tot Zwolle. Hoe kan dit toch? En kan ik GTBV aanvragen op grond hiervan?
Antwoord
plan je reis in de app… hoe dan?
Beste antwoord door MoDe
Je kunt GTBV aanvragen en daarna reageren op de afwijzing. Ik had ook zoiets vorige week, net uitgestapt om zoals reisplanner aangaf verder te reizen met sprinter, om op perron erachter te komen dat sprinter uitgevallen was. Half uur vertraging, watv4 minuten was geweest als in de ic was omgeroepen dat sprinter niet reed.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


